פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של אורנג' על שירותים שלא קיימים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לאורנג אחרישראיתי שמחייבים אותי על שירותי GPS וניווט קולי למרות שלא קיים אצלי במכשיר. בנוסף, מחייבים אותי על 4 מכשירים (2 חיובים דרך כא ושני חיובים דרך החשבונית) ביקשתי לדבר עם מנהל בנושא, אחרי שהנציגה שטיפלה בי, פשוט הפסיקה ליצור איתי קשר, המנהלת שדיברה איתי והבטיחה לבדוק לא חזרה אלי
וכך חוזר חלילה במשך שבוע. גם שביקשתי אחרי מסע היסורים להתנתק, אמרו שניתוק עובר דרך מנהל - שגם הוא, לא טרח לחזור אלי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראית בשירות הלקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מרום על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה