פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מהגרועים בעולם שקרים וחוסר שקיפות ואחרי הכול אטימות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת אורנג' ושוחחתי עם נציג שלאחר השתלשלות העביר אותי לנציג שימור לקוחות,
פנייתי היתה לגבי התעריפים הגבוהים והבלתי ניסבלים שאנחנו משלמים על 7 מכשירים.

בעבר 4 מכשירים היו בתכנית א' ו3 מכשירים בתכנית ב' הגרועה בהרבה.

לאחר ששוחחתי עם הנציג התברר לי כי שיחה שהייתה לי לפני 7 חודשים ממועד השיחה החדשה - סוכם בה שאני מעביר את 3 המכשרים מתכנית א' לב'
ובכן השיחה עברה חלק אם כי רק בטלפון בפועל לא שודר דבר במערכת.

כתוצאה מכך ספגנו על עצמנו חשבוניות חוגגות במחירים מופרזים ובתקופה הזו הייתי בחו"ל ולא התפנתי לעקוב אחרי החשבוניות.
כל זאת במשך 7 חודשים.

השיחה עוררה בי זעם רב במהלכה הנציג שימור שטיפל היה קצר רוח הציע לי הצעות לא מפתות בכלל לגבי הוזלת המחיר שזה היה הסיבה המקורית
כשהעלה את ואי שידור החלפת התכניות 7 חודש שקדמו זה הרתיח במיוחד.
אם כי הוא דיבר כאילו הוא עושה לי טובה שהוא מעביר למחלקת הזיכויים השמיימית בחברת אורנג' את חישובי הזיכוי ונישאר אדיש ומעצבן.

מיותר לציין שהנזק שניגרם אומד באלפים תראו זאת מיד לאחר שאכתוב את תנאי 2 התכניות.

לאחר שהתקשרתי 5 פעמיים בפריסה של כמה ימים כל פעם מחדש לשאול מה קורה עם הזיכוי?

כל פעם עברתי מסכת עינויים של המתנה של חצי שעה עד שעה ומעבר בין כמה נציגים שלא יכולים ולא יודעים לעזור אך שלבסוף חזרה אליי מישהי מהשימור

רק שהפעם רציתי להתלונן על הסכום הזעום שחישבו לי לזיכוי שהקשר בינו לנזק המקורי מיקרי בהחלט התבשר לי שכבודו המקורי המטפל מלמעלה דאז
סיים איתך את הטיפול והוא לא רוצה להמשיך ולדבר איתך.

התפלאתי לשמוע שלנציגי אורנג' החביבים יש אישיות ואגו מנופח שכזה אך לא ויתרת התעקשתי ונשארתי על הקו ודרשתי תנו לי לדבר עם כבודו

לאחר ויכוח מיותר ומטיש וחוסר ויתור על זכות אלמנטרית מצידי.

ניתקו וחזרו אליי ושוב

וחזרו שנית כבודו לא יוכל לדבר איתך הוא סיים איתך את הטיפול.

ולא ידונו בנושא הזה שוב.

אמרתי אוקיי כבודו אז כבודו אז תנו לי לדבר עם מחלקת זיכויים אני ינחה אותם איך לחשב זיכויים כי לי יצא מספר אחר לגמריי.

אמרו לא!!!! ולא!!!! אי אפשר לדבר עם מחלקת זיכויים הם לא מקבלים שיחות

אמרתי טוב אז תדברו איתי אתם?

ענו אין על מה לדבר.
הזיכוי הוא זיכוי הטיפול בך הסתיים וזה סופי משהו נוסף שתרצה שנעזור לך?

כאן כבר התעצבנתי נורא!!!!

איך הנציג הניכבד מרשה לעצמו לתת כאלה תשובות מתחמקות ולהסתיר את השקיפות המגיעה לי כלקוח על מי ומה חוייבתי ועל מי ומה זוכתי.

בישרתי להם שאני ישקול טיפול משפטי .

בתכנית המקורית דקת שיחה עולה 34 אגורות לדקה
בתכנית ב' התעריך הממוצע הוא 70 אגורות לדקה.

בושו לכם חברת אורנג' שמתיימרת להיות המובילה בשירות
ובושו לכם מחלקת שימור לקוחות על חוסר השקיפות והתשובות המתחמקות.

כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר אשכנזי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה