פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכמים והתנערות מאחריות של חברת אורנג' נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת חוק נידות מספרים העברתי את זוג מכשירים סלולרים מחברת סלקום לחברת אורנג' ומאז אני עם לחצים בחזה משיחות בלתי פוסקות עם נציגות שרות לקוחות .
יש לציין שאני הייתי לקוח של חברת סלקום 11 שנה בלי בלבולים ובלי בעיות וכמעט ובלי שיחות עם מחלקת שרות לקוחות.

התקשרתי אורנג' כדי לבדוק אפשרות לעבור מסלקום אם הם יתנו לי מחיר מוזל יותר (ניסתי לחסוך כמה אגורות לדקת שיחה)
הגיע אלי נציג שרות של אורנג ובתחילת השיחה הסברתי לו שאני משתמש אך ורק בשיחות טלפון וב SMS ואין לי צורך בדור שלוש שיחות וידאו ו"כ אבל הוא בשלו התעקש למכור לי את הדור שלוש בטוענה שאם אני יעבור את ה 100 שח בחשבונית אורנג תזכה אותי על עלות חבילת הגלישה והכול היה כתוב בדף בכתב ידו של האיש מכירות, יש לציין שהאיש מכירות דחק בי לסגור מידית את העסקה בכל מיני טענות של מבצע שעומד להסתיים, חתמתי איתו ולפני שהוא יצא הוא לקח את הדף של תנאי התקשרות, שאלתי אותו לאחר מיכן בטלפון מדוע הוא לקח את דף של התנאי התקשרות איתו והוא אמר שאילו הדרישות של אורנו אסור לו להשאיר ללקוח העתק כתוב של הסיכומים (זאת בניגוד לחוק הגנת הצרכן) המשכתי להתעקש לקבל את התנאים ושום דבר לא עזר נתקלים בקיר אטום של חברה תקשורת ענקית שהנציגים שלה מדקלמים תשובות

לאחר שקיבלתי את החשבונית הראשונה שמתי לב שלא זיכו אותי על חבילת הגלישה כמו שהובטח לי בפרוש ע"י האיש מכירות והתשובה יחידה שקיבלתי מנציגי השרות של אורנג שאני צריך ליצור קשר עם הסוכן שעשה איתי את העסקה אותו מאוד קשה להשיג היות והוא כבר החתים אותי על ההוראת קבע והוא לא עונה לטלפונים שלי וגם לא חוזר להודעות בפעם היחידה שהוא ענה לטלפון ברוב חוצפתו הוא צורח עלי (עלק יודעים לתת שרות) אחרי שהוא פשוט עבד עלי אין לי מילה אחרת לתאר את מה שהוא עשה ומאותו רגע דבר ללמפה ממש מתעקשים לחייב אותי 3 שנים על "שירות" שאני לא מקבל לא קיבלתי ולא אקבל הכול במרמה!!
עד היום שרפתי עשרות שעות בטלפון עם נציגי אורנג סוג הנזק :
להחזיר לי את הכסף שנגזל ממני, לבטל לי את החבילת גלישה ולספק לי בכתב כמתחייב בחוק את התנאי התקשרות שלי, לפצות אותי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר גולן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה