פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי + יחס מזלזל נושא התלונה:
רודיק שלמה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד' 23.04.08 סגרתי עסקה עם אורנג' לגבי שדרוג. הובטח לי כי ביום ה' 24.04.08 (למחרת) שליח יביא את המכשיר לביתי. הופתעתי לגלות שאורנג' מיוזמתה ניתקו לי את הקו כי לטענתם היה צורך בהחלפת SIM לדור שלישי, ובכך נשארתי ללא תקשורת ליומיים (יום ד' + יום ה'). בנוסף לכך, ביום ה' 24.04 התקשרו מאורנג' להודיע שהבטחה המדוברת תופר. כתוצאה מהתנהלותם שתוארה מעלה - ואשר בעיניי ניתן לפרשה רק כרשלנות - המכשיר סופק בעיכוב של 3 ימים, ונאלצתי לבזבז את זמני ולסור לנקודת שירות של אורנג' על מנת שיחברו לי את הקו. כאשר ביקשתי באורנג' שיפצו אותי על נזק שנגרם לי - נאמר ע"י סיוון משירות לקוחות *800 שלא מגיע לי דבר, דהיינו היות וזכיתי למכשיר נחמד בתנאים טובים (לדבריה של סיוון) לא מגיע לי פיצוי כלשהו, תוך כדי שהיא (סיוון) מערבת צדדים שלישיים כגון אשתי שלא קשורה למקרה דנן.
כספי + ביזבוז זמם + עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות ראויה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר רודיק על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה