פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במכשיר נוקיה 6070, הנמצא בתקופת האחריות, הרטט הפסיק לעבוד.
המכשיר הוכנס לתיקון (פעם ראשונה).
המכשיר הוחזר עם שליח, אבל לא ניתן היה להדליקו. שוב חזרנו לתחנת השירות והתקלה תוקנה.
לאחר זמן מה שוב הרטט הפסיק לעבוד (אמצע מרץ). המכשיר הוכנס לתיקון (בשנית על רטט, בשלישית על תקלה).
המכשיר "המתוקן" נשלח עם שליח (הפעם על חשבון אורנג' - לפחות זה).
לאחר זמן מה (5 - 6 שבועות) שוב הרטט הפסיק לעבוד.
המכשיר הובא לסניף פתח תקווה בדרישה לקבל מכשיר חדש לאחר שאיבדנו את האמון (והזמן) ביכולת אורנג' לתקן תקלה זאת. השארנו את המכשיר בתחנה מבלי לקבל חלופה והתחיל מסע מפרך של טלפונים בה הוצע לנו: (1) להחליף לוח אם (שמקורו לא ידוע - הוא לא חדש, למיטב הבנתינו), (2) מכשיר נחות, (3) החזר כספי של כ-200 שקל (לא מכסה גם חצי מכשיר).
לאחר משא ומתן ארוך ביום חמישי נציגת שירות לקוחות הציע לי מכשיר "מחודש" שיגיע עם שליח ביום ראשון (אתמול). כמו כן היא הבטיחה לבדוק באופן אישי שאני מרוצה...
הטלפון (פיזית) והטלפון (שיחה) - שניהם לא הגיעו \ התרחשו.
היום, כמו משום מקום, ללא הודעה מוקדמת הגיע שליח עם מכשיר טלפון.
לאחר בירור קצר (ביוזמתי) הסתבר שהטלפון שחזר הוא הטלפון המקורי שלנו (מתוקן לטענתם)
אי קבלת שירות סוג הנזק :
טלפון חדש מהקופסה (לאור: 1 - חוסר אמינות, 2 - טרטורים) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו לא ציין את מספר מנוי ה- orange אליו מתייחסת הפנייה. אנו מזמינים את מר להב לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף המספר המעודכן. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה