פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני בוחר להחזיק קו טלפון סלולרי לשיחות נכנסות בלבד. לאחרונה ביקשתי להפסיק קבלת מסרונים(SMS). הפעולה אכן נעשתה אך להפתעתי גיליתי כי במידה ומישהו שולח לי מסרון הוא אינו מודע לעובדה שהשירות חסום או שהמסרון לא הגיע ליעדו- הווה אומר, אינו מקבל הודעה על כך ששליחת ההודעה נכשלה.

הנזק שנגרם לי הוא בעיקר "תדמיתי" כי בעוד שאנני מקבל מסרונים, מניחים שולחי המסרונים שקיבלתי את הודעותיהם ושאני מתעלם מהם.

בשיחה עם נציג שירות של אורנג הובהר לי שלא מדובר במגבלה טכנית. כך שאני מניח שזו מדיניות החברה על מנת לעודד שימוש במכשיר.





עוגמת נפש סוג הנזק :
חסימה מלאה של שירות המסרונים. הווה אומר- הודעת "שליחת ההודעה נכשלה" לשולח מסרון. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה לפנייתו. אנו מודים לפונה על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה