פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר בן 10 ימים תקול וסרוב החברה להחלפת המכשיר בחדש נושא התלונה:
לוי אביתר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך31/03/2008 שדרגתי את מכשירי במכשיר מסוג נוקיה 6120, לאחר 10 ימים לפתע לא הייתי זמין ולא יכולתי להוציא שיחות או הודעות למשך מס' שעות.בפנייתי לנציג שירות עוד באותו היום ,כמובן ממכשיר ( אורנג' עם קליטה ) אחר, נאמר לי שאין קליטה טובה באיזורי-רק לצורך הבהרה אני גר בראש העין -במרחק אווירי של חצי דק' ממרכז הנהלה והדרכה של אורנג' אז איך אין קליטה?! (מקום מפוצץ באנטנות).ובמכשירי הצג הראה קליטה מלאה.
עוד באותו היום דיברתי עם נציג שירות אחר וביקשתי לרשום את התקלה ומיכוון שהמכשיר חדש (פחות מ-14 יום) כדי שאם התקלה תחזור אוכל להחליף את המכשיר.נציג זה אמר לי לשחק בהגדרות המכשיר להחליף את הרשת בה אני משתמש ,ואז נוצר מצב שיש לי מכשיר דור 3.5 אך אני משתמש במכשיור דור 3.
כמובן שהתקלה חזרה עוד מס' פעמים ושלושה ימים לאחר מכן כבר הופעתי בסניף אורנג בפ"ת-זבוטינסקי.13 יום מקניית המכשיר.
ביקשתי בתוקף להחליף המכשיר אך סרבו לקבל את פניתי -החליפו לי כרטיס SIM ועדכנו תוכנה של המכשיר.
כמובן שלאחר מס' ימים התקלה חזרה על עצמה ואז כבר דיברתי עם מנהלת שירות לקוחות טכני בשם קרן מורדכוביץ, היא ניתקה את הקו לשעה וחידשה אותו .
לאחר יומיים שבהם היו רק מס תקלות קטנות החליטה קרן לסגור את הפניה בטענה שזהו הכל בסדר- והביאה לי כפיצוי אוזניה אלחוטית פשוטה.
כמובן שחוק מרפי עובד שעות נוספות והתקלה חזרה על עצמה.
לקוח אורנג' שמנסה לקבל ולהוציא שיחות לא יכול!!!
בפנייתי למוקד השירות נאמר לי פעם אחת שאיני יכול לדבר עם קרן כי היא סיימה את הטיפול בתקלה. ויום לאחר מכן נאמר לי שאני לא אדבר איתה כי היא בחופשה.?!
לאחר פניות חוזרות ונשנות בסופו של דבר חזרה אלי מנהלת שירות לקוחות-רחלי והבהרתי לה את דרישתי הבסיסית ( כאשר פניתי לפני שחלפו 14 יום, חוק הגנת הצרכן מדיניות החלפת מוצר חדש)-לקבל מכשיר חדש מהקופסא.
היא אמרה שאי אפשר כי כבר עברו 14 יום אך היא תבדוק מה אפשר לעשות
לאחר שעה התקשרה אלי מנהלת אחרת בשם מאיה,
היא הציעה לי לקבל מכשיר "מחודש" ואני סירבתי אז היא הציעה לשלוח שליח שיקח את המכשיר שלי לתיקון ואני סרבתי, אז היא הציעה הצעה אחרונה-
באופן חד פעמי חברת אורנג תאפשר לך לשדרג מכשירך במכשיר חדש אך לא מאותו דגם (פה עלה לי החשד שאורנג' יודעים שיש בעיה עם סוג זה של מכשירים והם לא מוכנים להודות בטעות)
אך זה לא הכול כדי לשדרג את המכשיר במכשיר אחר כמובן אצטרך לשלם בהו"ק ודמי התשלום יוחזרו לי בגין שימוש בשיחות , ומה אני ביקשתי רק לקבל מכשיר חדש ללא תשלום נוסף
פשוט בושה לחברה לטוענת שהלקוח הוא חלק מהמשפחה...
בזבוז זמן, סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר חדש כמו שרכשתי ולא מחודש!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה