פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות מאורנג' החזרת סלולר לאורנג' ואי עצירת חיובים על המכשיר!! נושא התלונה:
עומסי נאוית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: החזרת סלולר לאורנג' ואי עצירת חיובים על המכשיר!!

קניתי מכשיר ב 3000 ₪ תחת שירות עיסקי שעשה הרבה בעיות כל שבוע.
לאחר תיקונים פעם לאחר פעם, רציתי להיתנתק מחברת אורנג', נציגה בשם קרן אמיר בדצמבר 07 שכנעה אותי להישאר בשירותי אורנג' בתנאי שאני אחזיר את הטלפון Kjam ואקבל מכשיר בעלות של 1500 תחת שירות עיסקי.
היא הודיע לי שהם לא יכולים לזכות אותי החזר על ה kjam אך הם בהחלט יעצרו את התשלומים העתידיים על אותו הטלפון שאותו החזרתי.
כעבור חודש ראיתי שממשיך לרדת לי מחשבון האורנג' 149 ₪ בגין ציוד קצה על המכשיר שהוחזר. דיברתי שוב עם שירות לקוחות, ונאמר לי כי הם רואים במחשב שאכן ישנה פנייה להפסק תשלום ציוד קצה.
הם הודיעו לי כי אראה את הניכוי בחשבונית הבאה. וכך נאמר לי עד לערך חודש פבוראר 08 כל חודש התקשרתי לברר מדוע לא עוצרים גבייה זו, וכל חודש נאמר לי בחשבונית הבאה.
אך בחודש פבוראר 08, לפתע באופן מפתיע הנציגה שענתה לי אמרה שהיא לא רואה במחשב שום הבטחה כזאת, מה שהיא רואה שכתוב שם זה שניסו להציע לי הצעות חילופיות של החזרים חודשיים על שיחות וכו....
התרגזתי , התווכחתי, והיא בשלה המשיכה וטענה כי אין היא רואה חוץ מאשר פנייה כלשהי בנושא, איזושהי הסכמה מצד החברה להחזיר תשלומים. העבירו אותי למנהלת שם נאמר לי אותו הדבר.
התרגזתי ואמרתי , לא יתכן כי אשלם 3000 ₪ על מכשיר שאינו ברשותי , כלומר הוחזר לחברה (מתוך הצעה שלהם לפשרה), ואקבל מכשיר חילופי בעלות 1500 ₪. וממשיכים לחייב אותי ב 149 ₪ על מכשיר הקודם, עד כה כבר שילמתי על הטלפון החילופי שקיבלתי יותר מעלותו, אורנג' ממשיכה לחייב אותי בעוד 11 חודשים על סך 149 ₪ לחודש.
בקשתי אם כך את המכשיר הקודם , ולהחזיר את הנוכחי. נטען כי איני יכולה לקבלו. מכיוון ש"שידרגתי" למכשיר ששווה פחות.
הודעתי לנציגיכם ומנהליכם , כי שידרוג זה הינו פשרה בתמורה לעצירת תשלומים עתידיים של הסלולר אותו אני מחזיר.
נכון.
כעסתי ורציתי לדבר עם קרן אמיר , אמרו לי כי היא לא עובדת בחברה יותר.
בפבוראר נתתי הוראה לבנק להפסיק הוראת קבע.
במאי שילמתי את החוב על החודשים שהופסקה ההוראת קבע לאורנג' . אך לא חידשתי את ההוראת קבע,
אינני מוכן לשלם על סלולר שאין ברשותי.
בנוסף הסתבר לי כי על ידי מנהלת שרון בשיחתנו האחרונה, כי להפתעתי חידשו לי התחייבות לאורנג' ל 36 חודשים נוספים מיום שקיבלתי על עצמי את הפשרה לקבל סלולר אחר (הזול שביניהם). חוצפה.
בנוסף הוצע לי זיכוי על ידי שרון המנהלת של 40 ₪ לחודש אם אדבר יותר מ 250 דקות.
מה זה , אתם גובים ממני כל חודש 149 ₪ ורוצים להחזיר בתנאים רק 40 ₪, חוצפה.
אני דורש שתפסיקו לאלתר את התשלום ציוד קצה על 149 ₪ אין הוא מגיע לכם כל זמן שקיבלתם אותו על עצמכם בחזרה לחברה. ובנוסף תחזירו לי את התשלומים שגביתם בדצמבר, כלומר מהיום בו לקחתם את הטלפון שלי חזרה אליכם ונתתם לי טלפון חילופי.

אם אין החזר כספי על בנושא זה ביניינו ברצוני לנתן את הקוים שברשותי!
ולנתן כל מגע עם אורנג'!!!

שמות שירות לקוחות ומנהלות שדיברתי איתם:
שרות לקוחות - קרן אמיר דצמבר, החזרים כפולים ,
עינבר, דברה איתנו,
שרון כהן.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה