פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ולא ראוי מצד נציגי שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בשנה האחרונה, לאור סדרת תקלות וטעויות של נציגי חברת אורנג', קיבלתי מס' פעמים "הטבת הודעות" לתקופות זמן שונות כמחווה שירותית (מס' מנוי 0545877565).
ביום שישי ה 9.5.08 התקשרתי למוקד השירות של החברה על מנת לממש את הטבת הודעות למשך שלושה חודשים שניתנה לפני מס' חודשים, אך נציגת השירות הודיעה לי בלשון תקיפה ומאיימת כי בפעם האחרונה שעודכה לי הטבת הודעות היא לא הייתה מגיעה לי משום מה, ועל כן החליטה חברת אורנג' לסנכרן בין שתי הטבות שונות ולממש כבר אז את ההטבה שרציתי לנצל, וכל זאת ללא ידיעתי, מה גם שבנוסף הצהירה נציגת השירות כי היא מעדכנת במחשבי מוקד שירות הלקוחות כי אין לתת לי יותר הטבות בשל שירות לקוי, וכל זאת על אף אם חברת אורנג' תבצע טעויות שירותיות בעתיד.
לאור הטון התקיף והלא סימפטי ביקשתי מאותה נציגת שירות להעביר אותי למנהל האחראי עליה, ואכן הועברתי למנהלת שלא עשתה דבר מאשר להתנצל לאקונית על סגנון דיבורה של אותה מוקדנית. בנוסף הבהירה לי אותה מנהלת כי ישנו איזשהו פער בין הנכתב במחשבי החברה לבין המציאות משום שנציגת השירות שעדכנה את הטבת ההודעות לפני כחודשיים הזינה את מס' הפנייה של הטבה אחרת. בסופו של דבר הסכימה המנהלת להזין את הטבת ההודעות המדוברת, אך נראה לי, בתור לקוח של רשת אורנג' שנים רבות, כי אף לקוח לא ראוי לשירות מעין זה שנתקלתי בו.

אודה לטיפולכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראית בשירות הלקוחות של חברתנו שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אסולין על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה