פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כמה חודשים אני מקבל חשבון מידע ותוכן דבר שאני לא ביקשתי . לציין שיש לי 3 קווים. על 0545300012 הקוו מוקפה אני משלם 6.9 שקלים חיובים וזיכויים אחרים פניתי לאורנג' מספר פעמים כל חודש אומרים לי נזכה אותך. היום 11.5.08 מוקדנית בשם שני ממוקד עסקי רוצה לתת לי התווה של 4 חודשים אורנג' לא לעשות טובות אני רוצה מה שמגיע לי לא פחות ולא טובות כלשון שני ביקשתי לדבר עם המנהל .מנהלת המוקד ענבר לא רוצה לדבר וגם לא להחזיר לי את הכסף שלקחו לי בלי רישות בבקשה תשובה ולא לרשום לי כל מינה סיפורים לא ענה לא נימצה אני בטלפון

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר צפרן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה