פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לתקן מכשיר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב09/05/2008 בפעם הרביעית תוך שנה ושלושה חודשים ניגשתי לסניף על מנת לקחת מכשיר מהתיקון.במכשיר קיימית בעיה(בקושי שומעים בלי הפעלת רמקול)וחברת אורנג' מתעקשת "לתקן"אותו ופעם אחרי פעם הבעיה לא נפתרת,כך גם ב09/05/2008 .נאמר לי שהמכשיר ימסר לבדיקת/תיקון מומחים לכן לא בדקתי אותו בסניף,אך כשחזרתי הביתה וקיבלתי טלפון,שוב בקושי שמעתי מה אומרים לי.

נסיעה לסניפכם,המתנה למסירת המכשיר לתיקון וחזרה ביום אחר כדי לקחת את המכשיר-לוקחים המון זמן ולא מעט כסף.אני לא מתכוון יותר לגשת לסניפכם על מנת לשמוע מנציגכם את אותם הדברים שאמרו לי בפעמים הקודמות.אני מבקש למצוא פתרון נורמלי לבעיה זו(למשל להחליף את המכשיר).ברצוני לקבל את מקסימום התועלת מהמוצר עליו אני ממשיך לשלם.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו לא ציין את המספר אליו מתייחס. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר עובדיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה