פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה עשתה טעות ואני משלם עליה. נושא התלונה:
יוגב גיא שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

לפני כשנתיים רכשתי 3מכשירים באורנג' לאחר כמה חודשים ביקשתי להעביר לאחי 2מהמכשירים, ההינו במרכז שירות ושם ביצענו זאת.
לאחר כמה זמן גילתי כי אני עדיין משלם על המכשירים של אחי ולא בוצעה ההעברה כמו שביקשתי, הנציגת שירות אמרה שלא ביקשתי דבר כזה.

כשרכשתי את המכשירים ונתתי צילום ת.ז שלי עם הפרטים במערכת של אורנג עודכנה כתובת אחרת ולא כתובת שלי ולא הגיעו לי מכתבים הבייתה וכשהיה לי בעיות בהוראת קבע לא ידעתי מזאת.
לאחר כמה זמן זה הגיע לעורך דין ונאלתצתי לשלם 1500 ש"ח בגלל זה, שילמתי כי לא היה לי עם מי לדבר וכל מי שדיברתי איתו באונג היה אטום לא מוכן להקשיב.
לאחר החוב עידכנתי אמצעי תשלום של הוראת קבע חדשה בטלפון, ולפני כמה חודשים התקשרו אלי מהעורך דין ואנמרו לי שנפתח תיק בהוצאה לפועל נגדי בגלל חוב.
ניגשתי לתחנת שירות ביד אליהו בת"א עצבני מאוד דיבה איתי נציגה בשם עמנואל אסף והביטחה לעזור הסברתי לה הכל שנתתי הוראת קבע היא אמרה לי שההוראת קבע לא תקינה כי החשבון מוגבל הסברתי לה שאף אחד לא אמר לי דבר כזה שלא ידעו אותי שאי אפשר לעדכן את החשבון הזה שפוט התקשרתי למוקד נתתי את מס' החשבון והנציגה אמרה לי שזה בסדר.
ועוד משהו שגילתי שעדיין לא שונתה הכתובת במערכת למרות שביקשתי ולמרות שלא נתתי אותה בכל.
הנציגה דיברה בטלפון עם האחראית המשפטית של אורנג והם אמרו שהם יסדרו את זה כי הם מאמנים שיש טעות,ומה ש וציפ לעשת זה להא את התיק מהוצאה לפועל ולהחזיר את התשלומים באופן סדיר דרך הוראת קבע תקינה או כרטיס אשראי ושאני ימשיך להיות באורנג עם קו פעיל ותשלומים חודשיים סדירים כמו שהיה בהתחלה, אבל זה לוקח זמן, הנציגה אמרה לי בגלל הבלגאן אני מקפיאה לך את התיק בהוצאה לפועל שלא יהיה לך בעיות אתה יכול ללכת הביתה רגוע ואני יטפל בזה באופן אישי ויחזרו אלייך עוד היום אני מבטיחה.
כמובן שלא חזרו אלי בכלל,הלכתי למרכז שירות ביד אליהו בת"א ואני חייב לציין שלא ראיתי זלזול כזה בלקוחות בחיים.
כל מי שדיברתי איתו שם נציגים ומנהל אמרו לי שזאת בעייה שלי והם לא יכולים לעזור לי בכלום, הסברתי להם הכל אבל הם לא היו מוכנים להקשיב ואמרו לי שאין לי מה להסביר בכלל כי הם לא הכתובת שאני צריך לדבר איתם.
אמרתי להם שהם אורנג והם מטפלים בי הם אמרו לי שאני צריך לדבר עם המוקד ולא איתם.
הסברתי להם שההיתי פה עם נציגה שעזרה לי ושהיא אמרה שזה בטיפול, הם אמרו לי שהם לא רואים דבר כזה ולא דיברתי עם אף אחד.
במשך חצי שעה ביקשתי את שמה של אותה הנציגה וסירבו להגיד לי מה שמה.
רק אחרי כמה זמן אמרו לי את שמה הפרטי בלבד עמנואל,
הנציגה הייתה עצבנית כי היא רבה עם המנהלת שלה ואת כל העצבים הוציאה עליי בזלזול שלה כלפיי אמראתי לה שזאת לא התנהגות והנציג אמר לי זה מה יש ואין מה לעשות. אני ההיתי בשוק שפעם שעברה אמרו לי לא לדאוג ועכשיו אמרו לי שאין מה לעשות המנהל שם לא היה מוכן להקשיב למרות שאמרתי להם שהאחראית של המחלקה המשפטית אמרה שתסדר את זה הוא לא רצה לבדוק רק אחרי כמה זמן התקשרו אלייה היא לא יכלה לדבר ואז המנהל ניתק את השיחה ואמר שאין מה לעשות, אמרתי לו שהם אפילו לא דיברו איתה הוא אמר שזה לא יעזור ושאני לא ישגע אותם כל רגע ויחזור על דברי!!
פשוט ההיתי בהלם מוחלט לא ציפתי מחברה כזאת ליחס כזה.
הציגה אמרה לי שאני חייב לדבר עם המוקד הפיננסי שלהם ונתנה לי מס' טלפון של בזק של המוקד הפיננסי כי אין לי מכשיר אורנג', ניסתי לחייג ולא הצלחתי אז שאלי אותה עם יש מכשיר אורנג' של העמדה שאני יוכל לחייג ממנו לשירות הלקוחות הפיננסי היא אמרה לי שאני חוצפן שאני מבקש בכלל דבר כזה.
שוב היתי בשוק ולא הבנתי מה זאת ההתנהגות הזאאת.
אני מבקש בכל לשון של בקשה שמישהו יעזור לי כי אין לי למי לפנות
כספי סוג הנזק :
כפי שהובטח לי ע"י נציגי החברה להחזיר את המצב לקדמותו להפעיל את הקו ואת התשלומים על המכשיר באופן סדיר בהוראת קבע תקינה או כרטיס אשראי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה למוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר יוגב על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה