פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תעריפי זמן אוויר מוטעים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי תוכנית משפחה + 100 דקות ראשונות חינם.
לתדהמתי גיליתי שאני מחוייב עבור שיחות במשפחה בתעריף מלא של 60 אג' לדקה במקום 12 אג' לדקה.

בתחילה חישבו לי החזר כספי של מעל ל500 שקל, אני טוען שזה סכום נמוך והזיכוי צריך להיות גבוה הרבה יותר כי רוב השיחות שלי הן במסלול משפחה.

עכשיו אני צריך לחכות עוד זמן רב כי הם עושים "חישוב חוזר..."

אני לא מוכן יותר לספק להם אמצעי תשלום כ.אשראי, אני מוכן כל חודש לשלם בשיקים או במזומן בבנק. אני לא מוכן יותר לסמוך על אורנג'

אני מאשר לאורנ'ג למסור מידע על המנוי 054-4307615 לאתר "תלונה" למען פתרון הבעיה ופיצוי כספי נוסף של 1000 ש"ח על הפסדי זמן ועלבון

אני מבקש: אם צריך אז אני מבקש להתקשר אלי ואני אתן אישור למתן פרטים... אורנ'ג אתם לא תסתתרו מאחורי האימרה "מחוייבים לסודיות ופרטיות לקוחותינו" - זה בולשיט שלם - אל תתחמקו!!!! יומכם בוא יבוא!!!
עלבון, בזבוז זמן, הרבה עצבים סוג הנזק :
פיצוי כספי בנוסף להחזר הכסף. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה