רמאות ברכישת טלפון |
נושא התלונה: |
אלטר לימור |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות הצטרפנו לחברת אורנג' עם 3 מספרים שניידתי אליכם.
במעמד הרכישה הובטחו לי הבטחות מפה ועד להודעה חדשה,
בפועל כאשר קיבלתי את החשבונית הראשונה מסתבר ש90% מההבטחות לא קוימו בפועל, כגון 180 דקות במשפחה במחיר 7.90 ש"ח, סימים ללא חיוב, ולמרות זאת חויבתי ב- 85 ש"ח,
בנוסף חוייבנו ב- 2 ש"ח על טלפון שבכלל לא ברשותנו ומעולם לא היה ברשותנו,
אינטרנט לא ביקשתי ואין לי צורך,
ולמרות זאת אני מחויב בתשלום קבוע של 13.78 ש"ח למרות שלא סוכם כך והוסבר לי שעל מכשיר דור שלישי אין צורך בתשלום אינטרנט,
טלויזיה רב ערוצית חוייבתי בסך של 20 ש"ח ומעולם לא התבצע בה שימוש ואין לי צורך בה,
הובטח שבמידה ואני מתחבר לחשבונית דרך האינטרט אני מקבל הטבה של זמן אויר בחינם.
בגלל כל הסעיפים שציינתי אני דורש ביטול עיסקה או לקבל את כל מה שהובטח!!!
אנו מנסים כבר יומיים לדבר עם מישהו אחראי באורנג', כל הזמן המוקדנים אומרים שהם מעבירים מיילים למנהלים ושיחזרו אלינו, עד עכשיו אף אחד לא חזר אלינו!!!
זוהי רמאות לשמה!!!!!! כמו לקנות ברחוב מאיזה חאפר ולא להאמין שזו חברה מסודרת ומוכרת בחוק!!!!!!!!!!!
מיכה אלטר - מספרי טלפון אורנג' מנויידים
052-2595006
057-7525137
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול עיסקה או תיקון העיוות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|