פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ברכישת טלפון נושא התלונה:
אלטר לימור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות הצטרפנו לחברת אורנג' עם 3 מספרים שניידתי אליכם.
במעמד הרכישה הובטחו לי הבטחות מפה ועד להודעה חדשה,
בפועל כאשר קיבלתי את החשבונית הראשונה מסתבר ש90% מההבטחות לא קוימו בפועל, כגון 180 דקות במשפחה במחיר 7.90 ש"ח, סימים ללא חיוב, ולמרות זאת חויבתי ב- 85 ש"ח,
בנוסף חוייבנו ב- 2 ש"ח על טלפון שבכלל לא ברשותנו ומעולם לא היה ברשותנו,
אינטרנט לא ביקשתי ואין לי צורך,
ולמרות זאת אני מחויב בתשלום קבוע של 13.78 ש"ח למרות שלא סוכם כך והוסבר לי שעל מכשיר דור שלישי אין צורך בתשלום אינטרנט,
טלויזיה רב ערוצית חוייבתי בסך של 20 ש"ח ומעולם לא התבצע בה שימוש ואין לי צורך בה,
הובטח שבמידה ואני מתחבר לחשבונית דרך האינטרט אני מקבל הטבה של זמן אויר בחינם.
בגלל כל הסעיפים שציינתי אני דורש ביטול עיסקה או לקבל את כל מה שהובטח!!!
אנו מנסים כבר יומיים לדבר עם מישהו אחראי באורנג', כל הזמן המוקדנים אומרים שהם מעבירים מיילים למנהלים ושיחזרו אלינו, עד עכשיו אף אחד לא חזר אלינו!!!
זוהי רמאות לשמה!!!!!! כמו לקנות ברחוב מאיזה חאפר ולא להאמין שזו חברה מסודרת ומוכרת בחוק!!!!!!!!!!!



מיכה אלטר - מספרי טלפון אורנג' מנויידים

052-2595006

057-7525137


כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה או תיקון העיוות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אלטר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה