פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי שלא בשימוש וחיוב לגביו נושא התלונה:
מירצ'בסקי בוריס שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעייתי נמשכת מיזה כ חצי שנה ברשותי שניי מספרי טלפון בחברת אורנג' לפני כחצי שנה פניתי למוקד שירות הלקוחות במטרה לבטל את אחד המס' שלא בשימוש הועברתי למחלקת שימור לקוחות וביקשתי לנתק את אחד הקווים שלא בשימוש ואין לגביו התחייבויות כלשהן הבטיחו לי שינתקו וישלחו לי פקס בקשה לניתוק הפקס כמובן לא הגיעה לאחר מיכן פניתי לחברה שוב פעם ושוב פעם ושוב פעם וכמובן שהפקס לא הגיעה ליעדו החברה המשיכה לחייב אותי וממשיכה לחייב את חשבוני בכל חודש למרות שפניתי המון פעמים בבקשה לנתק את הקו .... לא נותר לי אלא לפנות לחברת אורנג' דרך אתרכם אוליי הפעם זה יעזור
כספי סוג הנזק :
ניתוק הקו זיכוי מלא מרגע הפניה הראשונה ופיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר מירצ'בסקי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה