פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה וטיפול לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13-05-2008 בערב ביקר בביתי סוכן שטח של חברת אורנג' והחתים אותי על עסקה להעברתי מרשת סלקום לאורנג', הסוכן המליץ על מכשיר של חברת סוני אריקסון למרות שרציתי מכשיר של נוקיה(עמלה גבוהה יותר?).
בבוקר למחרת פניתי לסניף אורנג' באשדוד ובקשתי להמיר את המכשיר לנוקיה, שוב זכיתי למחמאות על מכשיר הסוני אריקסון והשמצות למכשיר הנוקיה, שוכנעתי להשתמש במכשיר, בצענו העברת זכרונות והתחלתי להשתמש במכשיר ב14-05-2008 בשעת צהריים.
לאחר מספר שיחות הבחנתי שהמכשיר נוטה להתחמם דיי בקלות ולמכשיר רמקול באיכות ירודה.
חזרתי לסניף אורנג' באשדוד בבקשה להחליף את המכשיר לנוקיה, אולם מנהלת הסניף סרבה והציעה לי לקנות מכשיר נוקיה נוסף ולהעביר את מכשיר הסוני אריקסון לילדים.
הצעה נוספת היתה לשדרג את המכשיר למכשיר הנוקיה, להתחייב ולשלם לשלוש שנים.
בקשתי להתנתק מהרשת ולחזור לסלקום נתקלה באיום קנס של תשע אלף ומשהו שקל
בשיחה עם מוקד פניות אורנג', הציעה הטלפנית לרכוש מכשיר בלוטוס בהנחה של 30 אחוז.
ברצוני לציין כי הנני לקוח עסקי המחוייב ל -1000 דקות שיחה בחודש לשלוש שנים

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים לד"ר שהרבני על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה