פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוללה נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחמישה חודשים קניתי סוללה לפלאפון בסניף של סופר פארם בירקונים, מכיוון שהסוללה שלי לא עבדה ונגמרה לי האחריות. לאחר יומיים ראיתי שלא משנה כמה זמן הסוללה הוטענה היא מפסיקה לעבוד לאחר כמה שעות (למרות שלא דיברתי בפלאפון!!). ניגשתי לסניף של סופר פארם במדרחוב בירושלים (כי הייתי באזור באותו יום), פניתי לעמדת אורנג' והחליפו לי את הסוללה ללא בעיה. אבל על הסוללה היה כתוב שהאחריות היא עד לאוגוסט, הפניתי את תשומת ליבה של המוכרת והיא אמרה שאני אשמור את הקבלה שקיבלתי בירקונים וזו מהווה אחריות לחצי שנה למרות מה שכתוב על הסוללה.
לפני כשבוע הסוללה שוב הפסיקה לעבוד, לאחר הטענה במשך לילה שלם היא עבדה משהו כמו 5 דקות.
ניגשתי לסניף של סופר פארם בפתח תקווה עם הקבלה!! והמכשיר. סיפרתי לנציגת אורנג' את כל הסיפור ושזו הפעם השניה שאני מחליפה סוללה. הנציגה שאלה אותי איפה הקבלה על ההחלפה, אז הסברתי לה שלא נתנו לי קבלה על ההחלפה, אלא אמרו לי לשמור על הקבלה המקורית. הנציגה אמרה שאין לה אפשרות להחליף את הסוללה כי לא יכול להיות דבר כזה שמכרו לי סוללה עם תוקף כזה קצר. הסברתי לה שעובדה שזה קרה והיא יכולה להתקשר לסניף בירושלים ולשאול אותם, אז היא אמרה: "אני לא אתקשר, את רוצה תסעי ותחליפי את זה בי-ם". שאלתי אותה אם זה נשמע לה הגיוני שאני אסע לי-ם (אני גרה בפ"ת) בכדי להחליף את הסוללה. אז היא אמרה, אם את רוצה תביאי את המוכרת מירושלים לפה(?!) בסופו של דבר לאחר שלא ויתרתי וביקשתי שתמצא לי פיתרון, היא לקחה ממני מס' טלפון ואמרה שתחזור אלי למחרת.
למחרת היא אכן חזרה אלי ואמרה לי שהיא דיברה עם הסוכן, ואם אני רוצה שיחליפו לי את הסוללה שאני אגש ל"רמפל" שהם הספקים של הסוללה.
לדעתי, זו ממש חוצפה שאני צריכה לגשת לספק, את הסוללה קניתי בסופר פארם ולא אצל הספק. זו לא פעם ראשונה שיש לי בעיות עם אורנג', יש לי שלושה מכשירים ואני שוקלת לנתק את כולם ולעבור לחברה אחרת.
כספי סוג הנזק :
החלפה של הסוללה ויחס טוב יותר להבא. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת חיים על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה