פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת אפריל רציתי לעבור חברה.
דיברתי עם נציגה נחמדה בשם אפרת אשר נסתה לשמר אותי ובגלל שירות לקוי שקיבלתי מהחברה החלטתי שאני רוצה לעבור לחברת אחרת.
שאלתי את אפרת מה העלות הכרוכה בעזיבת החברה והיא מצידה ענתה לי לאחר מס' דק' של בדיקה שהעלות היא 810 ש'ח.
על סמך המידע הזה החלטתי לעבור לחברת סלקום.
ברגע הניוד קיבלתי הודעה שהעלות היא 2238 ש'ח .
התקשרתי לחברת אורנג' במיידית וניסיתי לברר איך 'קפץ' המחיר? שלומי הנציג הסביר לי שהמחיר הוא לא כפי שנאמר ולא כפי שנכתב אלא אחר... הסכום שאני יוחייב הוא 2283 ש'ח. הסברתי לשלומי שעל סמך המידע שקיבלתי מהנציגה החלטתי לעבור אבל הוא מצידו ביקש ש...'נסלח לאורנג ' והנציגה לא בדיוק מקצועית. 3 שעות של שיחות מורטות עצבים ושלומי לא היה מוכן לקבל אחריות הוא אמר שנחוייב וזהו!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי הולם!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו לא ציין את מספרו ברשת orange. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר נתן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה