פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול במכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מפרסן מכתב שנשלח למחלקת פניות ציבור של אורנג' לאחר טיפול כושל במכשיר.
בקצרה, הגעתי לתיקון מכשיר לאחר תלונות שלא שומעים אותי טוב ואחרי שני תיקונים צצו תקלות חדשות במכשיר.

--------------------------------------------------------------------------------
‏25/05/2008
לכל המעוניין שלום

אני לקוח באורנג' כבר כמה שנים ותמיד הערכתי את אופן הטיפול שלכם בי כלקוח. עד הפעמיים האחרונות שבאתי לקבל שירות למכשיר.
לפני פחות מחודש הבאתי את מכשיר הטלפון שברשותי בגלל שאנשים התלוננו שלא שומעים אותי טוב. פניתי למרכז השירות בעפולה והפקדתי את המכשיר לתיקון, אמרו שזה ייקח יום יומיים ונתנו לי טלפון חלופי כדי שבינתיים אוכל להשתמש בקו. השרות היה מאד אדיב ונחמד. באתי אחרי כמה ימים לקחת את המכשיר והנציגה סיפרה לי בטובה שהחליפו מיקרופון והלחימו פה ושם וששלושה טכנאים עוברים על כל טלפון לבקרת איכות ומי יודע מה ושהמכשיר כרגע תקין. כבר באותו יום שיצאתי מהסניף הטלפון התחיל להיתקע באמצע שיחות ובכלל ולהיכבות מדי פעם (נדרשתי להוציא ולהחזיר את הסוללה מעל 10 פעמים ביום כדי שהטלפון יתפקד), לקח לי שבוע להגיע אליכם שוב, כאיש שעובד בשתי עבודות ובשלבי פתיחת עסק ובנוסף סטודנט. אחרי כשבוע הגעתי למרכז שירות בחוצות המפרץ, הסברתי לנציגה את אשר קרה והיא שאלה אותי אם אני מרשה לה לעדכן תוכנה במכשיר והסבירה לי שזה כרוך באיבוד הנתונים במכשיר. הסכמתי לעדכון ויצאתי עם טלפון חלופי נוסף. אחרי כמה ימים שמתי לב שהשארתם הודעה בתא הקולי שאתם מבקשים לאשר את עדכון התוכנה ושהטלפון עדיין מחכה במרכז ללא טיפול. יצרתי קשר עם *054 ונתתי אישור לנציגה בטלפון לעדכן גירסה ושאני מגיע לקחת את הטלפון ביום חמישי או ראשון, זאת לאחר שהפקדתי אותו ביום ראשון (18/5/08). היום 25/5/08, הגעתי שוב לחוצות המפרץ לקחת את הטלפון, אך הפלא ופלא, אומרים לי שהטלפון עדיין לא תוקן כי לא קיבלו אישור! (להזכירכם!, נתתי אישור לנציגה במרכז וגם לנציגה בטלפון!) הנציגה שטיפלה בי היום במרכז לא נראתה שאכפת לה בכלל שלקוח שהפקיד את הטלפון לפני שבוע עדיין מחכה לתיקון, ואז הגיעה מנהלת אחת בשם אתי שלא רצתה להזדהות גם בפני באיזה תפקיד היא (לשאלתי אם היא מנהלת צוות או מנהלת סניף) והתחילה להסביר לי שהטלפון כבר נכנס לתיקון באותו רגע ושהוקוס פוקוס עוד חצי שעה הטלפון מתוקן! אז רבותיי, לא הוקוס פוקוס ולא נעליים, אחרי שאיבדתי עשתונות והתחלתי להתעצבן על הנציגים שלכם (למרות שלזאת בעמדה 11 שטיפלה בי, ממש לא אכפת כי היא פשוט ישבה וצחקקה עם חברותיה במקום לנסות להסביר לי מה לעזאזל קורה עם הטיפול בי) ואחרי שביקשתי מהמנהלת אתי להוציא את הטלפון מתיקון ושנמאס לי מהשירות שלכם, פתאום היא רצה וחזרה עם הטלפון והודיעה לי שהוא כבר תוקן ושמישהו פשוט לא עידכן את המערכת. אני אישית הרגשתי קצת רע עם איך שהתנהגתי, ואחרי שקיבלתי פיצוי של 30 דק' לשלושה חודשים, אני יושב כרגע בבית והטלפון שוב נכבה! עם 59% בסוללה!!!
אז אורנג', תודה רבה על השירות הטוב שנתתם לאורך השנים לעומת החודש האחרון, אבל כבר מחר אני הולך (שוב, לצערי הרב) למרכז השירות שלכם כדי לנתק את הקווים. כלקוח שמרגיש שאתם משתינים עליו אני לא ארשה לעצמי לשלם לחברה כזו.
מקווה שתתייחסו יותר טוב לשאר הלקוחות שלכם. לי כבר אין זמן וכוחות להתעסק איתכם.

------------------------------------------------------------------------------------

שירות מחפיר וגרוע שאי אפשר לתאר
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רק מבקש שהטלפון יעבוד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר הארון על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה