פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבעיה המוכרת-שירות לקוי לחלוטין!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
26.5.08- יצרתי קשר עם מוקד שירות-לקוחות של חברת אורנג' ע"מ לברר פרטים לגבי החשבונית שלי.
שוחתי עם נציג בשם שלומי, שלא היה מוכן לומר לי כמה דקות שוחחתי והתעקש שעליי לחכות לחשבונית שתסרק לאינטרנט.
שאלתי את הנציג, הממש לא נחמד ולא שירותי, לגבי מה עוד אני משלמת. הנציג טען שיש לי חביל אחריות ותיקונים על 2 המכשירים שלי ע"ס 113 ש"ח כל חודש מדצמבר [12\13]. שירות שלא ידעתי עליו כלל.
בכל אופן, אותו נציג דאג להוריד אותי מהקו כמה שיותר מהר ואמר שיחזור אלי בשעה 16:00.

כמובן שהתשובה לא סיפקה אותי, ולא קיבלתי מענה כלל לכן חזרתי שוב למוקד.

פעם שניה-
שוחחתי עם הילה- הסבירה לי שחתמתי על איזשהו טופס שמאשר את השירות והוא פעיל מינואר [כאשר שלומי אמר שזה מצדמבר!!!!].
הסברתי לנציגה כי שוחחתי עם נציג קשרי לקוחות ששדרג לי את המכשיר והעביר אותי לנציגת מכירות שלא אמרה לי על כך דבר [ואין להם תיעוד במערכת כלל על שיחה עם נציגת מכירות!!!]
באותו מעמד עם נציגת המכירות, נאמר לי שאני צריכה לחתום על טופס N95, שאומר שאני לא יכולה להחזיר את המכשיר גם אם עוד לא עברו 14 ימי עסקים. לא משנה שבעמדת אורנג' הייתי צריכה להתווכח עם הנציגה שלא הייתה מוכנה בשום פנים ואופן לשלוח את הפקס אלא בתנאי שהמכירה עוברת עליה. וכך ביליתי שעתיים בעמדה המזופטת של אורנג'.

בכל אופן הילה באה לקראתי והציעה לי זיכוי של 40 ש"ח כל חודש למשך 6 חודשים. כמובן שזה לא משתווה בכלל לסכום ששלמתי על השירות [678 ש"ח!!!!] לכן לא הייתי מוכנה לקבל את ההצעה וביקשתי אחראי. הילה התחמקה בטענה ששלומי יחזור אלי ואם זה לא יעזור אני יועבר לאחראי.

פעם שלישית-
שוחחתי עם דוד- טוען שאין תיעוד במערכת על שליחת הטופס ע"י נציגת המכירות [אז על מה התווכחו איתי שעה???]. אין תיעו אבל יש טופס חתום...מוזר...
והבטיח לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות.
גם הנציג הזה, אגב, אמר לי שיש לי את השירות מינואר.

חזרתי שוב למוקד שירות מכיוון שכבר השעה 16:00 חלפה לה ולא קיבלתי טלפון משלומי שהבטיח כל כך יפה שיחזור.

פעם רביעית-
שוחחתי עם הילה- ביקשתי שתעביר אותי לאחראי, והיא ענתה לי ש"תראה מה אפשר לעשות". בזה הסתיימה השיחה.

לא קיבלתי תשובות, לא מענה והבעיה שלי בטח לא נפתרה.

פעם חמישית-
שוחחתי עם דודו- כשהוא שמע שאני רוצה אחראי, הוא פשוט טרק את הטלפון.

אחלה שירות.

פעם שישית-
שוחחתי עם גבריאל- שהיה קצת יותר נחמד מהקודמים לו-טוען שמחייבים אותי על 57 ש"ח על האחריות ולא 113 ש"ח כמו כל הנציגים שהיו לפניו, והציע לי זיכוי על חודשיים.
לא הסכמתי כך וסוף כל סוף הועברתי לאחראי.

שוחחתי עם אורטל- הציע לי זיכוי על 3 חודשים- אמרתי לה שלא הייתי מודעת כלל לשירות, ושיש לי תקלות מרובות עם שני המכשירים, מן הסתם אם הייתי יודעת שיש לי אחריות כזו או אחרת הייתי מנצלת את השירות שעליו אני משלמת. אך אורטל לא הייתה מוכנה לבו לקראתי כלל ושוב הציע לי את השלשה חודשים זיכוי-אמרתי לה שיותר משתלם עבורי ההצעה שהילה נתנה לי זיכוי על 40 ש"ח למשך 6 חודשים, אורטל תקנה אותי ואמרה שזה מותנה ב-60 דק' שיחה, מה שהילה לא ציינה בפניי כלל!!!
אורטל גם פירטה לי על מה אני משלמת סתם, כמובן לשאלתי, ובוטלו שירותים לא נחוצים.

התלוננתי בפני אורטל על השירות המחריד שאני מקבלת מהחברה שוב ושוב, אך משום מה לא נראה לי שהיא הגורם המטפל.

בתור אחת שעובדת בשירות לקוחות, לא חוויתי שירות כל כך גרוע. אני מצטערת על הרגע שהצטרפתי לחברה.
אני חווה יחס כל כך מזלזל בלקוח וחוסר התחשבות טוטאלית שזה נהיה ממש עצוב.
זה הגיע למצב שאני מפחדת לפתוח את החשבון החודשי כי כל חודש מוסיפים לי שירות אחר שאני לא מודעת אליו.

זו הפנייה השנייה שלי בכתב, מה שאומר שהמצב הולך ומתדרדר.
שירות ממש גרוע...


שני מגזימוף



כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא על החיובים הנ"ל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
אחראית בשירות הלקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת מגזימוף על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה