פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת פלאפון מחברתכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יד אליהו כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי פלאפון מחברתכם בתור מכשיר חדש ושילמתי מחיר מלא אלפי שקלים
ולצערי הרב איכזבתם אותי מאד, המכשיר כפי הנראה אינו מכשיר חדש
מכיון שנאלצי לפחות 6 פעמים להכניסו למעבדה ביד אליהו ללא הועיל
עדיין איני מצליח להנות מהרכישה שלשמה שלמתי מחיר גבוה ,בקשתי שיחליפו לי למכשיר חדש ויתנו לי קצת אויר לנשום , זוהי התעללות לשמה וחוצפה שעוברת כל גבול. ביצוע העיסקה 11.11.2007, אני מודיע לכם במידה ובקשתי זו לא תענה בהקדם האפשרי באולפן דחוף אאלצץ לםנות לבית משפט וגם למועצה הישראלית לצרכנות , אבקשכם להסדיר לי את הבעיה שלשמה פניתי אליכם.
אני שלחתי פקס בצירוף מכתב לפקס מס' 0747072033 ב-27 למאי 2007.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר לחדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מלמד על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה