|
|
|
|
|
|
רכישת פלאפון מחברתכם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יד אליהו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי פלאפון מחברתכם בתור מכשיר חדש ושילמתי מחיר מלא אלפי שקלים
ולצערי הרב איכזבתם אותי מאד, המכשיר כפי הנראה אינו מכשיר חדש
מכיון שנאלצי לפחות 6 פעמים להכניסו למעבדה ביד אליהו ללא הועיל
עדיין איני מצליח להנות מהרכישה שלשמה שלמתי מחיר גבוה ,בקשתי שיחליפו לי למכשיר חדש ויתנו לי קצת אויר לנשום , זוהי התעללות לשמה וחוצפה שעוברת כל גבול. ביצוע העיסקה 11.11.2007, אני מודיע לכם במידה ובקשתי זו לא תענה בהקדם האפשרי באולפן דחוף אאלצץ לםנות לבית משפט וגם למועצה הישראלית לצרכנות , אבקשכם להסדיר לי את הבעיה שלשמה פניתי אליכם.
אני שלחתי פקס בצירוף מכתב לפקס מס' 0747072033 ב-27 למאי 2007.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר לחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מלמד על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|