פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ואי החזרת הכסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי ליאור ואני קיבלתי ממקום העבודה מכשיר אורנג', חשוב לציין שהמכשיר כולל שיחות VPN בתוך החברה כאשר קיבלתי את המכשיר הוחתמתי על מסמך הכלל את פרטי כ.האשראי שלי שבמקרה ואני עובר את ההגבלה על סך 100 ש"ח אני יחוייב דרך הכרטיס.
באותו החודש שקיבלתי את המכשיר חוייבתי על חשבון בסך 421 ש"ח למרות שלא השתמשתי במכיר לשיחות פרטיות, לאחר ברור קצר עם האחראית לקוח גילינו שנעשתה טעות והובטח לי שאני יזוכה בכרטיס אשראי , חיכיתי לזיכוי ואז גיליתי שחוייבתי בעוד 405 ש"ח לאחר אין ספור שיחות וכעבור חודשיים גיליתי שחברת אורנג' החליטה לזכות אותי בחשבוניות העתידיות ולא לכרטיס האשראי למרות שביקשתי בפרוש מהאחראית לקוח מאחר והחברה עשתה טעות וחייבה אותי על חשבון של עובד אחר שעזב את העבודה שתזכה אותי בכ.אשראי באותה צורה בה חייבו אותי. דבר שלא נעשה עד היום.
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי בכרטיס האשראי על סך כל החיובים השגויים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מיאסניקוב על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה