פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי שגוי < נושא התלונה:
עומרי אסנת שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלוננן על השירות של חברת אורנג'!!!!!!
בתאריך 28.04.08 פניתי אליהם עם בעיה של חיוב כספי שגוי בחשבון הטלפון של בני ניר.
בבדיקה של מנהל צוות שירות ויז'ן -נטלי נמצאה הטעות בחשבון ונמצא כי מגיע לנו זיכוי כספי מצטבר של כ- 400 ש"ח (חיובים על חשבון טלפון לא קיים)
הובטח במעמד שיחה זו כי תוך 15 ימי עבודה יופקד הכסף לחשבוננו וזאת מכיוון שהחשבונות שלנו קטנים מגובה ההחזר הכספי ואין טעם לבצע קיזוזים מהחשבון הבא וגם כי בקשתי שהכסף יוחזר לחשבון מכיוון שזה סכום לא מבוטל ואנו צריכים את ההחזר לחשבוננו.
המתנו בסבלנות 15 ימי עבודה והכסף כמובן לא הוחזר לחשבון ,ומאז התחלנו מערכת מתישה של עוגמת נפש ושירות שלא ניתן לתאר ,כל יום מאז ה 19.5.8אני מתקשרת ובודקת מה קורה עם ההחזר המגיע לנו,אז הסתבר לטענת נציגי השירות איתם דיברתי,(שירי,חגי מנהל צוות סול,אורטל,יפתח,דקלה,יפתח ממחלקה פיננסית),כי ההחזר יופקד לחשבון בתום 30-40 ימי עסקים ,דבר שכמובן לא היה מקובל עלי לחלוטין וזאת משום שלא ברור לי מדוע כסף שלי שנגבה על ידכם בטעות לא מוחזר לי מיידית!!!
לאחר שעות ארוכות של שיחות ולאחר באמת עגמת נפש לא מדודה בכסף שממילא מגיע לי דיבר איתי נציג ממחלקה פיננסית שאני חייבת לציין את חוצפתו את עזות נפשו בתשובתו כי זה המצב ולא ניתן לעשות דבר בענין ואז הסכמתי בלית ברירה כי הזיכוי יקוזז מהחשבונות השוטפים שלנו ,השיחה הזו היתה בערב ל"ג בעומר בערב בשעה 10 בלילה בערך ואז סוכם כי החשבונית הקרובה לחיוב שנסגרה ב-19.05.08 והייתה על סך של 191 שח בקירוב לא תשלח לגבייה וזה יקוזז מהזיכוי המגיע לנו ויתרת הזיכוי תקוזז מהחשבונית הבאה.
ולהפתעעעעתתתתתייי!!!!! החשבונית חויבה בחשבון כאילו דבר לא סוכם ודבר לא דיברתי

מה קורה אתכם האם הלקוחות שלכם מובנים מאליהם.
האם אתם יכולים לגבות את הכסף מחשבוננו כראות נפשכם.
להזכיר לכם ,חתימתנו על אישור לגבייה מהחשבון הנה רק ואך ורק על כספים שמגיעים לכם ולא על שום סכום אחר.
מבקשת מכם בכל לשון של בקשה,החזירו לנו את הכסף שגביתם בטעות במיידי לחשבון .
מה שבטוח היותנו לקחות שלכם אינו מובן מאליו.
לטיפולכם אודה
בברכה
עומרי אסנת


עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי ופצוי על שעות של שיחות בירור פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת עומרי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה