פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות - החלפת טלפון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב השלושה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם לאחר שכבר כלו כל הקיצים ואין לי כבר למי לפנות יותר.
אני כבר כמה שנים לקוח נאמן של חברת אורנ"ג בעל 5 קוים.

הבעיה : החלפת פלאפון משדרוג לפלאפון מסוג אחר.

בחודש האחרון עברתי לתוכנית אלביט עם שדרוגים

בקו מספר 0547568899 שדרגתי לבתי אורטל כהן (עם יפוי כח) למכשיר NOKIA E65 המכשיר נמסר לי בתאריך 18/5 .

לאחר שבתי השתמשה בו כמה ימים היא לא יכלה יותר עם מגרעות (לדעתה ) של המוצר שמפריעות לה : מצלמה לא מהירה והתמונה זזה בתנודה הכי קטנה , מקשים עדינים מדי שהיא לא מרוצה מהם ומכשיר מסובך מדי עבורה.
פניתי ב 30/5 למוקד וביקשתי לבצע שדרוג , לאחר שבמוקד בדקו אמרו לי שרק נועה ששידרגה את המכשיר יכולה לדבר איתי על זה והיא לא נמצאת ביום שישי (ביום שהתקשרתי) -- זה היה היום ה 13 לאחר קבלת המכשיר. גם ביקשתי שיבדקו את ההקלטות אם הם לא מאמינים !!
ביום א 1/6 חזרה אלי נועה בנושא ואמרה לי לגשת למרכז שרות ולבצע שם את ההחלפה ולא דרך שליח.

כך עשתה בתי ולהפתעתי אמרו לה שלא ניתן להחליף את המכשיר למרות שהוא באריזה המקורית וכל האביזרים לא היו בשימוש.

מאז דיברתי כבר עם : שגיא, ישי, מיטל , ולבסוף עם מיכל מנהלת בשרות לקוחות פרטי -- הטענה שלה שגם אם הייתי מחזיר את המכשיר אחרי מספר ימים לאחר שהשתמשתי בו גם לא היו מחליפים את המכשיר !!

אני מכיר את החוק היטב והחוק אומר שאם מחזירים תוך 14 יום באריזה מקורית העיסקה ניתנת לביטול.

אני חושב שזה לא הוגן כלפי לקוח שמשלם בזמן ומשתמש בפלאפון בחו"ל ובעל 5 קוים ועוד 1 שנוייד אתמול מסלקום לקבל יחס כזה.

מבקש התערבותכם ושיקול דעתכם בכדי לנסות לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר .
מספר טלפון לקשר 054-7568899 .

קיימת במערכת יפוי כח של אורטל כהן לפעול בשמה (כל המוקדנים דיברו איתה)

תודה
אוריאל כהן
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת סוג מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראית בשירות הלקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה