פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בירוקרטייה תוך ניצול מעמד וגביית כספים ע"י חברת אורנג' נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית אני מאוד נסער כועס על הבירוקרטיה של אנשי השירות הפיננסי של אורנג' תוך ניצול מעמדם וגביית כספים בכרטיס אשראי שלא כדין.

להלן תאור המקרה:
בסוף חודש מרס 2008 ביצעתי העברת בעלות בין חברות לטלפונים שברשותי,
העברת הבעלות בוצעה בתחנת שירות באשקלון תוך מילוי וחתימה על טפסים רבים לרבות מתן מספר כרטיס אשראי לשם תשלום החשבונות.

בתאריך 16.4.2008 גבו ממני סכום אסטרונומי בסך כ..2,500 ש"ח.

בבדיקה ושיחה עם מחלקת שירות לקוחות נמסר כי החיוב הינו על מכשיר הספיריט שמונח ברכב.
ראוי להדגיש כי קיבלתי את מכשיר הספיריט ברכב כשמחייבים ומזכים אותי בגין שיחות שביצעתי - כלומר אם אדבר יותר מ..250 ש"ח באופן אוטומטי אני יקבל זיכוי על המכשיר.

מכאן אני רוצה לציין כי בתאריך 8.4.2008 שוחחתי עם מחלקת שירות הפיננסי תוך הדגשה כי זו טעות וביקשתי בכל לשון של בקשה לבטל את החיוב בכרטיס אשראי כשתאריך החיוב הוא 15.4.2008. – מנהל במחלקה הפיננסית של אורנג' הבטיח לי אישית שיבטלו את החיוב ויסדירו את הטעות ואני צריך לישון בשקט.

בסופו של יום החיוב סך כ..2,500 ש"ח ירד מהחשבון כרטיס האשראי ושיבש לי את כל התכניות שעשיתי.

בשיחות שקיימתי עם מחלקת שרות ועם המחלקה הפיננסית עולה כי הם הוליכו אותי שולל והבטיחו לחזור אלי בתשובות תוך הפקדה לחשבון את הכספים שגבו ממני בטעות.

לאחר מספר ימים ובתאריך 28.5.2008 בדקתי שוב את חשבון הבנק שלי תוך הבחנה כי חברת אורנג' לא החזירה לי את הכספים שמגיעים לי

האמת, מים עלו עד נפש וביקשתי להתנתק מאורנג' תוך מעבר לחברה סלולרית אחרת אשר תשמח לקבל לקוח כמוני שמשלם כ..750 ש"ח בחודש בעבור שיחות חודשיות שאני מקיים.

במסע שיכנועים של מנהל אשר הדגיש כי הייתה בעייה בטופס העברת חיובים וכי הוא יסדיר את עניין הטופס, ושאל אם אני נותן לו רשות לחתום במקומי על טופס החיובים
בכדי להסדיר את ההחזר - בתשובה הסכמתי ורק שיסדירו את העניין.

אותו מנהל הבטיח כי הכספים שניגבו ממני יוחזרו לחשבון בתוך 48 שעות - וכי אני יכול לישון בשקט.

האמת, סמכתי על מילה של אותו מנהל ולאחר כשבוע בדקתי את חשבון הבנק שלי וגיליתי שעדיין לא הופקד הכסף.

היום 5.6.2008 חודשיים אחרי - שוב התקשרתי למחלקה הפיננסית באורנג' וביקשתי לקבל תשובות מדוע לא הפקידו לי את הכסף ושוב אותו "סיפור" -
אנחנו נבדוק ומבטיחים להחזיר לך תשובה בתוך כמה שעות.

לאחר 9 שעות חוזרת אלי נציגה מאורנג' ומבקשת ממני לשלוח לה טופס העברת חיובים –

עד כאן ..... וכאן איבדתי את הסבלנות שלי וביקשתי בכל לשון של בקשה להתנתק מחברת אורנג' - לא רוצה לשמוע על החברה הזו - טענתי.

לסיכום,
עשיתי חושבים שוב ושוב ועכשיו אני ירקוד לפי החליל שלהם – אין בעייה אמרתי לעצמי – לאחר שיחזירו לי את הכספים אשקול לעבור לחברה סלולרית אחרת.
מכאן ביקשתי מהנציגה לשלוח לי שוב את טופס העברת החיובים, חתמתי – רשמתי הערה בטופס כי אני מבקש מיידית להחזיר לי את הכספים שנגבו ממני והחזרתי בפקס.

מכאן אני מבקש לבדוק את השתלשלות הדברים לעומקם - מה שכן אני באמת חושב לעבור לרשת אחרת אשר ישמחו ויקבלו אותי בזרועות פתוחים תוך שהם משלמים
את קנס היציאה מחברת אורנג'
ומה שמקל עלי היום הוא שאני יכול לעבור לרשת אחרת מבלי להחליף מספר טלפון.

תודה על תשומת הלב,
כספי סוג הנזק :
החזר כספים שנגבו ממני בטעות באופן מיידי, תוך פיצוי הולם ורציני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שריקי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה