|
|
|
|
|
|
חברת אורנג מתנערת מאחריות ושמה את לקוחותיה ללעג.. |
נושא התלונה: |
קסוטו שלמה |
שם/כינוי: |
שבת 07 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תלפיות התעשיה 18 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלחו לי טפון מסוג נוקיה 6500sהמכשיר מסתבר הגיע עם לא מעט בעיות טכניות אני אדם עסוק ואין בכוחי ובזמני לגשת אל מרכזי השירות להמתין להסביר לשלוח לבדיקה ואז לחזור אליהם ולהמתין שוב אך גם כשהגעתי לא ממש היתחסו לחומרת הבעיה שבעצם קיבלתי מכשיר דפוק וניסו לשכנע אותי להתחייב שוב לשלוש שנים על ידי שידרוג ולקיחת מכשיר אחר מה שבעצם משאיר אותי הלקוח עם שני טלפונים ושני חשבונות שממש לא לצורך מה שנקרא קירח מכאן ומכאן ואני ביקשתי שיקחו את המכשיר ויפצו אותי בטלפון דומה מסוג אחר שעומד באותם קרטריונים נוקיה n73 ושימשיכו באותו המסלול מסתבר שהאטימות היא בלתי נמנעת ומי שאוכל אותה בכול הסיפור זה אותו לקוח מסכן ששילם את מיטב כספו וקיבל קלחת בתמורה
|
עוגמת נפש בזבוז זמן וכספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כגון המכשיר הנדרש n73 או החלפת המכשיר במכשיר חדש על ידי שליח מטעמם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר קסוטו על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|