פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע,מכשיר חדש נמסר ללקוח כשהוא תקול,כמעט 7 ימים לקח לאורנג לפתור הבעיה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר 10 שנות היותנו לקוחות פלאפון,בחרנו לעבור לחברת אורנג על סמך הבטחות לשרות מעולה ומכשירים הטובים בשוק.
חשוב לציין את היותנו לקוחות עסקיים בעלי 9 מכשירים!!
המכשיר אשר נמסר לי (נוקיה n95) היה תקול ומרגע המסירה אליי כבה.
כל פניותיי אל מוקדני אורנג והבטחותיהם כי המכשיר יוחלף במכשיר אחר - חדש, נותרו בגדר הבטחות!!!
אני,בעל עסק ותלותי במכשיר אשר בלעדיו אין לי אפשרות לנהל את עסקיי נתקלו באוזניים אטומות, אציין כי הסוכן אשר ביצע את המעבר לאורנג ( דודי ביטון) התגלה כאדם לא אמין (בלשון עדינה), מזלזל וחסר אכפתיות!!!
הבטיח כי יגיע שליח להחליף לי את המכשיר (ביום6 ביוני 2008 )גרם לאובדן יום עבודה בהמתנה לשליח וכמובן שלא הגיע שליח!!
ביום8 ביוני 2008, ביקש שאגש למרכז שרות בראשלצ-לאחר שווידא שימתין לי מכשיר, כשהגעתי ,מיהר לעדכני כי אין מכשיר עבורי,וכדאי שאסע ליד אליהו, גם שם בעת שחניתי את רכבי , דאג להודיע לי כי אין גם שם מכשיר עבורי.

ההתנהלות המבישה, המזלזלת וחוסר האכפתיות של החברה ,גרמה לי לפנות לפלאפון בבקשה לנייד אותי חזרה אליהם!!

פקס עם בקשה לביטול השרות ישלח ביום ג בבוקר!!!

אני סיימתי את הרומן הקצר !!
עלבון,פיצוי כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר אבניר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה