פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו פלפון ללא כל סיבה - טעות של מוקדנית נושא התלונה:
מונייר סמירה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מס' האורנג' העסקי שלי הוחלף במס' אחר , וזאת ללא בקשתי כלל
הדבר גורם לי לעוגמת נפש, להפסדים בעסק , עקב אי הגעת השיחות אלי
אני מהבוקר מתעסק עם המוקדנים ה..... שלכם וכל אחד מעביר אותי לאחר ללא תועלת כלל, והמוקנית האחרונה טוענת שאני לא מחובר מאז 2003, אז עבור מה אתם גובים ממני כל חודש סכום ענק עבור השיחות

אם המ' לא יוחזר אלי תוך 30 דקות אני מבטל כל המנויים שלי אצלכן ובדרך תהיה תביעה על כל ההפסדים שלי כתוצאה מטפולכם הלקוי.
עוגמת נפש, בריאותי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הפונה לא ציין בפנייתו את מספרו ברשת orange. על מנת שנוכל לתת מענה לפנייתו אנו מזמינים את הפונה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה