פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בגין שיחות ליעד חינם-וזיכוי שעדיין לא מגיע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה שידרגתי את המכשיר אורנג שלי במסגרתו קיבלתי שיחות ליעד חינם במשך שנה. מעבר לתקלות חוזרות ונשנות במכשיר-מחייג מעצמו לכל מיני אנשים שאין לי קשר אליהם,חיובים על גלאי מכמונות ועוד שימוש בשירות תוכן באינטרנט-ללא הסכמתנו /בקשתנו וידיעתנו על סכומים שונים, חויבתי בגין שיחות ליעד חינם-שאמור להיות ללא תשלום בסכומים גבוהים מאוד!(גבוהים מכדי שאוכל לעמוד בהם).התקשרתי להודיע על הטעות,טענו שהמספר לא היה מעודכן עדכנו את המספר וחשבתי שבזה ייגמר הסיפור,אבל לא מכיוון שהיעד חינם הוא מספר מחברה אחרת חוייבתי בגין השלמת שיחה-בסכומים גבוהים שגם אותם לא היתי אמורה לשלם-זו טעות של החברה כך אמרו לי ואני עדיין מחוייבת חוץ מזה שעדיין לא קיבלתי זיכוי שעומד על כמה אלפים,ועדיין ממשיכים לגבות ממני כל חודש על תקלה זו ,על השלמת שיחה בנוסף שלחו לי בחשבונית האחרונה מכתב מצורף שמודיע שהשיחות ליעד חינם -מוגבלות אורנג לא עומדת בהסכם שלה-בדיל שהציעה,לא משלמת את חובה- וכל חודש טוענים שאקבל בחודש הבא את הזיכוי המלא, אני מעוניינת להפסיק את ההתקשרות עם החברה שלא עומדת בדבריה,ולא מטפלת בתקלה החמורה בנושא החשבוניות ולהחזיר את המכשיר.
כספי סוג הנזק :
הפסקת ההתקשרות/סידור החוב והחלפת המכשיר תוך שבוע! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת גרוסמן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה