|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך השבוע האחרון פניתי למרכז שירות לקחות יותר מפעם ובכול פעם מנהלי השירות מבטיחים לחזור אליי ........(אני עדיין מחכה ) אבקש לחזור אליי לטלפון כי יש לי הרבה מה להגיד על השירות המזלזל של הנצגים שלכם' . עקב השירות הגרוע של כמה מהנצגים וחוסר האמינות שלהם אני הולך להתנתק מאורנג ולחזור לסלקום
|
בזבוז זמן .ועצבים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אלזיאדנה על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|