פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במשך השבוע האחרון פניתי למרכז שירות לקחות יותר מפעם ובכול פעם מנהלי השירות מבטיחים לחזור אליי ........(אני עדיין מחכה ) אבקש לחזור אליי לטלפון כי יש לי הרבה מה להגיד על השירות המזלזל של הנצגים שלכם' . עקב השירות הגרוע של כמה מהנצגים וחוסר האמינות שלהם אני הולך להתנתק מאורנג ולחזור לסלקום
בזבוז זמן .ועצבים סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אלזיאדנה על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה