פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
ביתן דודו שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מול קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות פניתי למעבדה הנ" ע"מ לתקן נייד של ביתי שנפל למים.
(מספרו:05467672949).כעבור יומיים קיבלתי את המכשיר מבלי שתוקן בטענה שיש בו קוריוזה רבה וכי לא ניתן לתקן זאת. בחוצפתם הם הציעו לי לרכוש מכשיר חדש. יצוין כי מכשיר זה נרכש אך לפני חדשים מעטים כך שחלה עליו אחריות יצרן.

---------בצר לי פניתי למעבדה פרטית והמכשיר תוקן להפליא!!!-------------

אתמול שוב מסרתי המכשיר למעבדת אורנז מאחר והיו קשיים בשמיעה..
(לא שומעים) היום הודיעו לי כי מאחר ופניתי למעבדה פרטית יותר לא אוכל לתקן אצלם שום דבר. נדהמתי! ביקשתי את הטלפון של פניות הציבור אך הם הסכימו לתת רק את הפקס. כל הסברי מדוע פניתי למעבדה פרטית נפלו על אזניים ערלות.
אודה מאד על עזרתכם. האם מותר לסרב לתת שירות בשל הסיבה הנ"ל?
עגמת נפש. בזבוז זמן. חוסר אונים סוג הנזק :
תיקון מידי של המכשיר והתנצלות. כמו כן פיצוי כל שהוא. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ביתן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה