פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם באופן בוטה וגורף. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2007 החלטתי לרכוש טלפון סללורי מחברת אורנג' ע"ב הפירסומים שלהם על חבילה חדשה שהוצעה לכלל הציבור.
החבילה הוגדרה חד משמעית מעבר לעלות השיחות, זמן אויר, אחזקה שוטפת וכו', שישנה הטבה ייחודית ושעליה מתבסס המבצע וזהיעד אחד חינם למשך שנה שלמה.
לאור הנ"ל החלטתי לבוא בהסכם עם חברת אורנג'.
להפתעתי בימים האחרונים קיבלתי מיסרון מהחברה שבו נאמר כי החברה החליטה חד צדדית להגביל את מס' דקות זמן האוויר ל500 בחודש!!!
בשיחה שנערכה ביני לבין נציג החברה נאמר לי שזה זכותה של החברה ושזה רשום איפה שהוא בחוזה באיזה סעיף ותת סעיף חלקי סעיף זה וזה.
יש לציין שלא נאמר לי ע"י נציג החברה בכול שלב של ההידברת ביננו שישנה אפשרות שהחבילה עליה סיכמנו יכולה להשתנות ואו להיות מוגבלת.
מדובר בהפרה בוטה וחסרת תקדים של חברה כנגד לקוח פשוט שלא יכול לקרוא הסכם של 5000 סעיפים ושלא נאמר לו ע"ב סעיף יסוד זה שעל בסיסו ובגללו נחתם החוזה ביננו שהוא עשוי להישתנות בשלב כזה או אחר.
זוהי הפרה של סעיף יסוד ביני לבינם!!!!
אשמח לשמוע מיכם .
כספי סוג הנזק :
התערבות משרד התקשורת בעניין!!! ומילוי תנאי ההסכם ביננו כפי שהוסכם בחתימת החוזה! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו לא ציין את מנוי ה- orange אליו מתייחסת הפנייה. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו, אנו מזמינים את מר יצחק לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה