פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים ושירות מזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
משה סנה 18 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,שמי גלעד וברשותי מנוי של חברת פרטנר שלא בשימוש מזה כשנה וחצי,לפני כחודשיים חוייבתי בשירות מכמונת מהירות(מיותר לציין כי המנוי לא היה בשימוש ואף לא הופעל ולכן אפילו ברמה התיאורטית לא הגיוני שיופעל השירות)כשהגיע החיוב הראשון, פנתה למוקד ליאת בסון (ת.ז 032180747 )והתרעמה על החיוב, באותה נשימה דרשה זיכוי ואת ביטולו המיידי של השירות. להפתעתינו, גם בחודש שלאחר מכן הופיע חיוב ע"ס 19 שקלים. התקשרנו בתאריך 12.6 למוקד הלקוחות ודרשנו בשנית את ביטולו המיידי של השירות, בנוסף, היות שאנו לקוח לא פעיל, ביקשנו לקבל את הזיכוי לכרטיס האשראי מכיוון שזיכוי בחשבונית לא ימומש)לאחר בירור שארך כארבעים דקות,חזרה אלי נציגה 'בכירה' העונה לשם מיכל,ותשובתה היתה כי לאחר בדיקה שבוצעה, הסתבר כי השירות הופעל בטעות על ידי ספק חיצוני בשם 'דרך בטוחה' ולמרות שהחיוב מתבצע על ידי אורנג' אין להם אפשרות לזכות את המנוי, לדבריה, עלי לפנות לדרך בטוחה(מיותר לציין כי מעולם לא שמעתי על חברה זו וכי אין לי ולא היה לי כל קשר קודם עימה).תשובתי למיכל היתה כי הדבר אינו מקובל עלי היות שאני לקוח אורנג', מעולם לא ביקשתי את השירות והחיוב בוצע מבחינתי על ידי אורנג' ולא על ידי אף ספק אחר.(במיוחד לאור העובדה כי לא ביקשתי מעולם את השירות)אי לכך, אני לא מוצה שום סיבה הגיונית לפיה עלי להתקשר למוקד דרך בטוחה וכחברה שמפרסמת בכל מקום שירות, הייתי מצפה שתדאג להחזיר לי את הכסף ואת ההתחשבנות מול הספק שביצע טעות וחייב לקוח תבצע ישירות מולו, מדוע עלי להיות מטורטר על לא עוול בכפי? תשובתה של מיכל היתה שזו התשובה ושאין על מה לדבר, כשביקשתי לקבל את התשובה כתובה נתקלתי כמובן בסירוב, מה שמעורר אי אילו תהיות משום שאילו תשובתה כה הגיונית כפי ששהיא טוענת, מדוע היא מסרבת לכתוב לי את התשובה ?? אבל אם חשבתי שזה היה השיא, התבדתי מהר מאוד כאשר מיכל הודיעה לי באמצע משפט כי השיחה הסתיימה וניתקה לי את הטלפון בפרצוף (אכן, רמת שירות ראשונה במעלה.. אם זו התנהגות של נציגה בכירה, למה אני אמור לצפות בהמשך?לאחר הניתוק, התקשרתי לבקש את שמו של המנהל הישיר של מיכל,התשובה שקיבלתי היתה שיש לה הרבה מנהלים ולכן לא מוסרים שמות..לסיכום,אני תוהה ,האם אני צריך לעבור עוד הרבה תלאות עד שאקבל את הכסף שנלקח מחשבוני ללא אישור ?אני חסר אונים אאל מול המערכת,מה ניתן לעשות ?בתודה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בגין הסכום שבו חוייב החשבון ללא אישור עקב טעות של מוקדן פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו לא ציין את מספר ה orange אליו מתייחסת הפנייה. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר בסון לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה