פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מוגזמת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בני סטודנט שאינו מרבה להשתמש בטלפון הנייד שברשותו, קיבל חשבון של כ-19 שעות שמשמעותן כ720 ש"ח ! וזו אינה הפעם הראשונה , בשיחת הטלפון מול השרות של אורנג' עולה כי אין אפשרות "שנגנבו " שיחות יתכן כך ,על כל פנים ברור שבנינו לא קיים שיחות בהיקף זה. אנו נבחן את פירוט השיחות שאורנג' ישלחו עד עוד שבועיים?(זה הזמן שהם מגדירים למשלוח הפירוט) במטרה לזהות יעדי שיחה אם אכן קויימו. מספר הסלולרי שלו 054-4922585
כספי סוג הנזק :
איתור מנהל בכיר בחברה לשם חקירת הבעייה,טיפול דחוף פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קשטר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה