פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש,זלזול, נושא התלונה:
יהושע-קוגלר אנריקה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏20 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר מלכתחילה נמנעתי מלשלוח מייל זה,אך לצערי הרב,לא היתה לי ברירה אחרת.
שמי אנריקה יהוש-קוגלר ואני בת 25 מראשון לציון.
עצם פנייתי בפעם הראשונה בחיי הן לאורנג והן בכללי בתלונה היא מכיוון שאזלו כוחותי!!
מעולם לא זכיתי ליחס כה מזלזל,וכה משפיל לווא דווקא מנציגי שירות,אלא גם ממנהליה.
בשבוע שעבר ה20.6.2008 פניתי למרכז שירות אורנג בחדרה(עיר מגורי הורי) ומסרתי את הטלפון MOTOROLA V6X לתיקון,במעמד השיחה עם נציגת השירות בשם ליטל אטרקצ'י (מספר תיעוד 10142933) הוסבר במפורש על תכני ווידאו ותמונות אישיות של אימי שאין ברצוני שחלילה יקרה להם נזק,הנציגה זרקה בזלזול את הטלפון בחזרה אלי ואמרה כי אין חברת אורנג אחראית על תכנים של הלקוח(השאלה היא:יחס מזלזל עם משפט מוטוני שחוזר על עצמו מן הסתם לא פעם ופעמיים ביום כיצד הם מתחברים יחדיו????? )לאחר שהבנתי כי אין לי ברירה,הטלפון דורש תיקון - לקחה אותו ליטל יחד עם זיכרון הטלפון שלי,בטענה כי זה לא ילך לאיבוד והכי בטוח שזה יהיה שם,מה שהולך מן הסתם יחזור אלייך,אין לך מה לדאוג,אורנג כאן להעניק לך ביטחון (האומנם???) בדף שנשלח רשום כי הועבר המכשיר לתיקון אך ורק עם הסוללה,אך ליטל טענה במעמד השיחה כי רשמה במחשב(ואמרה לי שעקב מידע חסוי מטעם החברה ואינני יכולה לראות את הכתוב)שאין למחוק ולגעת בשום זיכרון!!! באמצעות שליח ב 27.6.2008 הטלפון הגיע אלי באמצעות שליח ללא הזיכרון!!!!!!
ב27.6.2008 לאחר שיחה עם נציגה בשם סיון הוסבר כי היא תטפל בזה-אך כמובן שעד יום ראשון בשעה 8:30 בבוקר כאשר פניתי אני בעצמי לנציג בשם שלומי לא היה יחס,כי מן הסתם גם הוא חיפף אותי ,בשעה 16:30 שוחחתי עם שלומית מצוות מטרופלין שמן הסתם התלוו בבכי שלי (שהוסבר בפירוש על התכנים הרגישים וקליפי הווידאו אשר נמצאים שם של אימי (אמא גוססת חולת סרטן אני לא מאחלת לאף אחד)לאף אחד זה לא היה אכפת!!!!! כולם חוזרים על אותו התקליט שוב ושוב שאין איך לטפל בי!!!!.
לאחר שהתעקשתי לשוחח עם מנהל אונליין הועברה השיחה למנהל בשם גיא מנהל מוקד טכני (מספר תיעוד 181722322)לאחר שיחה כה מזלזלת מצידו,שאין לי מה לעשות ,אין לי לאן לפנות,ולא משנה מה אני אומר יותר הדבר היחידי שמגיע לי הוא כרטיס זיכרון מטעם החברה כי במרכז השירות בחדרה לא מוצאים זאת(כמה מפתיע!!!)דרשתי לשוחח עם מנהל מעליו אך גיא לא הסכים!!! במילותיו "את יכולה לשמוע מוזיקה כמה שאת רוצה,מנהל אני לא אעביר לך" ,לאחר שהבנתי כי אין עם מי לדבר ועל היחס המשפיל ועוגמת הנפש,אין מילים שיתוארו - לאחר כרבע שעה,הפלא ופלא חזרה אליי מנהלת בשם שלי אשר היא מנהלת מוקד טכני (אותו מספר תיעוד במנוי)השיחה לא הובילה לשום מקום....כולם מעונינים לפצות אותי בכרטיס זיכרון חדש - מן הסתם אני אקבל כרטיס זה!!!!! רכוש שלי אבד!!החיים שלי אשר היו מתועדים בכרטיס זה אינם,הזכרונות מאמא שלי אינם!!!!! מי יכול לבוא ולפצות אותי על דבר כזה!!!! אותה מנהלת שירות בשם שלי - הציעה לי לבחור את הפיצוי,רינגטונים,SMS, עושים ממני צחוק?????????????????? דרשתי משלי כי היא זו שתחשוב על פיצוי הולם עבור החרפה הגדולה אשר העבירו לי היא ושאר הנציגים - אך היא טענה כי עם תשובה תחזור אליי רק בעוד 24 שעות!!!! - בנוסף הצעתה הייתה לגשת למרכז השירות בחדרה ושם לדרוש מנהל - עד כמה אפשר להשפיל לקוח -אימרו לי?????
מעולם לא הושפלתי בצורה כזו,הייתי מנהלת בשירות לקוחות בחברת תקשורת ומעולם גם בתור היותי נציגה ומנהלת לא הענקתי חווית שירות דומה ו"נפלאה" כזו!!!

הדמעות,הבכי ,המרורים אשר גרמו לי הנציגים האלה גרמו לי לחוש כי חברת אוןרנג יורקת עליי!!! אני בתור היותי הן במגזר הפרטי ובמגזר העסקי לקוחה שנים!!!!מעולם לא חוויתי השפלת שירות כזו,יחס כה מזלזל אשר אדם בעל כח אשר נמצא מעבר לקו הטלפון,אינו חש שום רחמים וחמלה כלפיי!!

מכיוון שלצערי הרב,אני יודעת כיצד דברים מתנהלים,הלוואי ואולי זה הנמצא בצד השני,וחש טיפת חמלה כלפיי - יידע לעשות את הדבר הנכון והצודק,שהיריקה שירקה עליי חברת אורנג עצמה,כבר לא תכאיב לי יותר!!!

כיום לצערי הרב,אני מתביישת להוות לקוחה בחברת אורנג' - הבושה ועוגמת הנפש,אשר חברתכם גרמה לי,לעולם לא תמחק מחיי!!!
בכבוד רב,
אנריקה יהושע
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכרטיס הזכרון האבוד שערכו כלכך חשוב לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר יהושע-קוגלר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה