פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה התקשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: מס' נייד 0545831087 - מכתב תלונה

הריני מתכבדת לפנות אליך בנדון כדלקמן:

הננו לקוחות שלכם מספר שנים במסגרת הזאת אנחנו בעלי 4 מספרי טלפון באותה חברה. במהלך דצמבר ניידנו את מספר הטלפון שבנדון לחברת פלאפון. לאחר הניוד פנה אלינו נציג מחברתכם, בשם משה גרינברג, והציע לנו לחזור חזרה לחברת אורנג', עם תנאים מחודשים ומשופרים.
במסגרת המו"מ שנוהל ביני לבין משה, משה נתן לנו את הצעתו הטלפונית, כאשר אחת ההבטחות היתה יעד חינם לשנה ללא הגבלת זמן או שעות וזאת מעבר לשאר התנאים להתקשרות, ולאחר אין ספור פעמים אשר בהם שאלתי אם יש הגבלת דקות ונענתי כי אין שום הגבלת דקות זה יעד אחד חינם למשך שנה אחת בלבד.
בהחלטה משותפת כאשר אחד השיקולים שעמד לנגד ענינו לחזור לנייד את הקו לחברת אורנג' זה שהובטח לנו יעד אחד חינם למכשיר שבנדון, למשך שנה, ללא הגבלה.
אכן משה דאג לטפל בנו כלקוחות של חב' אורנג' בצורה ועל הצד הטוב ביותר.
סידר לנו תוכניות ע"מ להוזיל את הוצאותינו החודשיות (כאשר חשבונותינו הכוללים של משפחת יצחק נעו בין 1.100.00 ₪ ל- 1,600.00 ₪) סכום לא מבוטל.

לפני כשבועיים קיבלתי במסגרת התשלום החודשי מכתב אשר אומר כי מעתה אותו יעד חינם מוגבל ל- 500 דקות בלבד לחודש.
ההסכם שסוכם ביני לבין חב' פרטנר היה שהיעד חינם יהיה לשנה שלמה ללא הגבלת זמן ודקות.
כאשר פניתי לחברת אורנג' לקשרי לקוחות, וטענתי את אשר אני עדיין טוענת כי ההסכם שלי מולכם הוא לשנה ולא ניתן לשנות הסכם בצורה חד צדדית, ומבחינתי זה הפרת הסכם ביני לבין חברת אורנג', נמסר לי ע"י 2 נציגים מקשרי לקוחות, כי ההחלטה היא החלטה של החברה, ובקיצור זה מה שיש.
ומיום 1.7.08 תכנס לתוקפה ההחלטה כי בני יוכל להשתמש ביעד חינם רק 500 דקות בחודש, וכל דקה מעבר תחויב.
אני חייבת לציין ולהדגיש שוב, רק בגלל הענין הנ"ל בני חזר לחברת אורנג', וזה בגלל שאנחנו מקשורים לחברתכם הרבה שנים, אז החלטנו להמשיך להיות לקוחותיכם.


אני רואה את הענין הנ"ל כהפרת חוזה חד צדדים מטעמכם, ואי עמידה בתנאי הסכם ההתקשרות ביני לבניכם.
אני דורשת בכל תוקף כי ההסכם יכובד וימומש עד לסיום השנה, ולאחר תום תקופת ההסכם הראשונה, נתאים תוכנית אחרונה.
באם לא יהיה כך הדבר, אאלץ לצערי לפנות לערכאות משפטיות.

אני בטוחה כי חברה כמו חברת אורנג' אשר דגלה חרוט ומכבדת את עצמה, נדע להפעיל שיקול דעת נכון, ולא תפר הסכם עם לקוחותיה.

לסיום ארצה לסיים באמירה שאותה תמיד חשוב לזכור – "גם כאשר הכל קבוע מראש – האפשרות קיימת".

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר יצחק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה