|
|
|
|
|
|
אין כתובת לשאלות או תלונות לאתר אורנג' |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כשניסיתי להכניס סיסמא ולהיכנס לאתר קבלתי הודעה שהשיטה משתנה
משהו לא ברור מספר בהודעה על סל שירותים ב- 30 ש"ח בחודש
לא הבנתי ואין באתר כיצד לשאול (הלשונית צור קשר לא פעילה) האם תמורת כניסה לאתר, עיון בתכניו ומשלוח SMS דרכו, שעד היום היה פטור מתשלום - יחייב את הגולש בתשלום
כך לא מנהלים חברת סלולר
|
תסכול מוחלט מהיעדר תקשורת |
סוג הנזק : |
להתקשר אלי ישירות ולהסביר לי גם מדוע הקודים (7) שנשלחו לי בזה אחר זה לא התקבלו במערכת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מרויץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראי תגובה. |
פתרון: |
|
|
|