פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין כתובת לשאלות או תלונות לאתר אורנג' נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כשניסיתי להכניס סיסמא ולהיכנס לאתר קבלתי הודעה שהשיטה משתנה
משהו לא ברור מספר בהודעה על סל שירותים ב- 30 ש"ח בחודש

לא הבנתי ואין באתר כיצד לשאול (הלשונית צור קשר לא פעילה) האם תמורת כניסה לאתר, עיון בתכניו ומשלוח SMS דרכו, שעד היום היה פטור מתשלום - יחייב את הגולש בתשלום

כך לא מנהלים חברת סלולר
תסכול מוחלט מהיעדר תקשורת סוג הנזק :
להתקשר אלי ישירות ולהסביר לי גם מדוע הקודים (7) שנשלחו לי בזה אחר זה לא התקבלו במערכת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מרויץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה