פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעת שדרוג המכשיר לנוקיה 6288 התחייבתי ל36 חודשים נוספים אך לא נאמר לי
שבעקבות סבסוד עלות המכשיר אני מחוייב לחבילת גלישה, כיום כשביקשתי לבטל
את המינוי לחבילת הגלישה נאמר לי שאצטרך לשלם את הסבסוד שהוענק לי במסגרת
השידרוג שבה רכשתי את המכשיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
הנתקות מחבילת הגלישה ללא חיוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת שמרלובסקי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה