פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי, שירותי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי למבצע דרך אלביט ב 11/2007. מאז נתקלתי במס' מחדלים:

1. לפי רווחה באלביט – אני לא מחויבת לרכוש מכשיר על מנת להצטרף למבצע, לעומת זאת – סוכנת המכירות, אמרה לי שאני כן מחויבת לרכוש מכשיר על מנת להצטרף לאורנג'.

לפי אורנג' היום – יכולתי לרכוש איזה מכשיר שאני רוצה מתוך המבחר שמוצע באתר באינטנט. לפי סוכנת המכירות, יכולתי לבחור מתוך מבחר מאוד מצומצם של מכשירים שאותו הביאה יחד איתה לפגישה איתי, שביניהם ה – SAMSUNG E250 היה המשוכלל ביותר.

כיום אני מאוד מאוכזבת מהמכשיר, ומאחר ורכשתי אותו בתואנת שווא, אני גם מצפה שיבואו לקראתי, ויאפשרו לי להחליף למכשיר מדגם אחר, למרות שאני רק 8 חודשים במבצע.

2. על מנת להצטרף למבצע של אורנג', התנתקתי מסלקום, וקיבלתי קנס יציאה אשר אורנג' התחייבו לשלם לי אותו. באותו יום של הניתוק – ב 11/2007 הבאתי למרכז אורנג' את הטפסים הדרושים לצורך הזיכוי. מאז כל חודשיים בערך, פניתי לאורנג' לבדוק מה עם הזיכוי, כל פעם אמרו לי שזה מסודר, אך עד היום לא קיבלתי את הזיכוי המגיע לי.
ביום חמישי האחרון 03/07/2008, כשהתעקשתי לוודא שהזיכוי יכנס לחשבונית הקרובה, בקשו ממני פתאום טפסים נוספים מסלקום!!!! לא הסכמתי להיות שוב מטורטרת, אז הסכימו לזכות אותי ללא טפסים נוספים.

את הזיכוי טרם ראיתי בפועל.

3. לתכנית החדשה של אלביט, לא הכניסו את המנויים שלי לפי הפנייה באתר, נאלצתי להתקשר ולוודא שוב שיכניסו אותי לתכנית. ולמרות שבהסכם נאמר שיזכו רטרואקטיבית מחודש פברואר 2008, נאמר לי באורנג', שאמנם הם מחויבים לזכות באופן גורף את כל עובדי אלביט שהצטרפו למבצע, אך אין הם מחויבים לתאריך מסוים, ועדיין הם לא יודעים מתי יזכו.

4. יש לציין שכל פגישה עם אורנג' אורכה כשעתיים לפחות, בזכות התור המהיר ללקוחות עסקיים.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר וזיכוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת רון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה