פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה ועוגמת נפש נושא התלונה:
רפאלוביץ גיא שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפניי כשלשוה חודשים פניתי לחברת אורנג' כשאר הבנתי שמעלים לי את תעריפי הsms על מנת להוזיל את העלות, הוזלת עליות הsms היא חשובה מבחינתי כיוון שאני שולח 1200 sms בחודש לאחר ששוחחתי עם מנהלת קשרי לקוחות הובטח לי שכל חודש אני אקבל החזר של 70 שקלים על הsms אני לתומי חשבתי שנסגר העיניין אך לאחרכ-3 חודשית באחת משיחותיי עם מנהלת קשרי לקוחות אחרת הובהר לי שלא דאגו לעדכן לי את החבילה וכבר שלושה חודשים אינני מקבל החזר לאחר שביקשתי לברר נענתי כי ''יעשו לי טובה'' ויתחילו מעכשיו את החבילה לאן נעלמו 3 חודשים? מסתבר שלחברת אורנג' לא ממש איכפת לכן עם אתם סוגירם משהו מול איזהשהו גורם בחברה אל תיהיו בטוחים שזה אכן קורה עם מנהל קשרי לקוחות זה שאמור לשמר את הלקוחות לא דואג לבצע את עבודתו אז מה נצפה מנציגי שרות לקוחות רגילים אני מציע לבדוק טוב את החשבונית שלכם שלא תיפלו קורבן גם זהו פשוט חלם.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר רפאלוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה