פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מציאת תקלה טכנית ואי מתן שירות כנדרש נושא התלונה:
vintrob dan שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
אשדוד אזור התעשייה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כעשרה חודשים שידרגתי את הטלפון הנייד שלי למכשיר מסוג Samsung E250
ושילמתי במזומן 512 ש"ח על המכשיר לאחר קבלת הנחה ממי שהזדהה כמנהל בסניף. לאחר חודשיים התגלתה במכשיר בעיה והיא שהשעון המעורר מצלצל לעיתים בקול נמוך מאוד כך שלא ניתן להתעורר ממנו.
תחילה התקשרתי לשירות הלקוחות וביצעתי בהנחיית נציג שירות מס' דברים אך הבעיה חזרה שוב אחרי שבוע. ניגשתי לסניף אורנג' באשדוד ושם הכניסו את הטלפון למעבדה. בסיום השירות נאמר לי שהוחלף הרמקול ובוצע ניקוי של המכשיר. לאחר תק' קצרה הבעיה חזרה, ושוב הגעתי לסניף אורנג' אשדוד מסרתי את הטלפון לטיפול טכני. הפעם נאמר לי שבוצע אתחול מחדש של תוכנת המכשיר ושכעת הוא תקין. לאחר זמן לא רב התקלה חזרה וכך פעם נוספת החזרתי את המכשיר לטיפול טכני בסניף אורנג' אשדוד והפעם נאמר לי שלא נמצאה שום תקלה. בפעמיים האחרונות שהוזכרו ביקשתי להחליף את מכשירי משום שעדיין תקפה אחריות היצרן שמשכה שנה, אך באורנג' נאמר לי שאין בעיה במכשיר ולכן אי אפשר להחליפו, במילים אחרות אורנג' שלא הצליחה למצוא את התקלה עם כל הצוות הטכני המהודר שלה לא מאמינה לתלונתי. משקרה כך ביקשתי לא להמשיך להיות חלק ממעגל הלקוחות בחברה. זאת בתאריך ה 4-7-08 בביקורי האחרון בסניף כשבאתי לקחת את המכשיר מתיקון. כנראה כעונש, אילצה אותי אורנג' לחכות בתור שוב, למרות שפיזית כבר שירתה אותי נציגה. המתנתי עוד 25 דקות עד שקיבל אותי נציג שהציע פתרונות של "כיבוי שריפות" כגון לשים כמה מועדים של שעון מעורר, או להתשמש בנייד אחר למטרה זו. שללתי את הצעותיו וביקשתי מכשיר תקין או להתנתק. הנציג הסכים לנתק אותי אך דרש קנס של 856 ש"ח ואף לא הסכים שהקנס יהיה בתשלומים. הקנס לטענתו הוא של ההפרש בין מחיר המכשיר לבין מה ששילמתי, למרות שלי נאמר בפירוש שבשדרוג המכשיר קניתי אותו ולא שילמתי מקדמה וכן שההתחייבות ל36 חודשים לא תתחדש בעת השדרוג. בפועל אורנג' חייבו אותי אליהם למשך 36 חודשים מרגע השדרוג.

תלונתי היא קודם כל על אי קבלת שירות שלו אני זכאי , כגון החלפת מכשיר במסגרת אחריות יצרן.
דבר שני, הרגשתי זלזול וחוסר אמון מנציגי אורנג' על אמיתות הבעיה שהצגתי, וכן על המתנה נוספת בתור ללא כל סיבה לאחר שכבר המתנתי קודם לכן.
דבר שלישי, הצגת מידע שקרי בעת השדרוג (תק' ההתחייבות + קניית המכשיר)
דבר רביעי, צוות טכני שכנראה לא מיומן דיו ולכן לא מצא את התקלה, דבר שגרם לי להגיע פעמים רבות לסניף עקב אותה תקלה, מה שגרם לבזבוז זמן, כסף וכמובן שהבעיה עודנה קיימת.

לסיכום, משיקולים כלכליים לא התנתקתי מאורנג' (יותר זול להשאיר את המכשיר אצלי לא שמיש). כעת אני לקוח של סלקום והנייד של אורנג' כבוי ולא שמיש.
אני מאוד מאוכזב מהשירות הלקוחות ומהשירות הטכני בפרט ומאורנג' בכלל.

בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר בחדש כחלק מאחריות יצרן פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח צירף במכתבו מספרים אשר אינם קיימים במערכותנו. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר וינטרוב לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראנ תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה