פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול באינטרסים של המשתמשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. תקופת ההתחייבות של 3 שנים שנקבעה לרוכש מכשיר טלפון אינה מקובלת,
כי מכשירים מתיישנים הרבה יותר מהר, וטכנולוגיות חדשות מופיעות כל 1/2 שנה
2. החברה לא מאפשרת להחליף מכשיר בתוך תקופת ההתחייבות גם למכשיר אחר שהיה בשימוש
כספי סוג הנזק :
יש לצמצם את תקופת ההתחייבות לשנה אחת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפניית. אנו מודים למר בורמן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה