|
|
|
|
|
|
זילזול באינטרסים של המשתמשים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. תקופת ההתחייבות של 3 שנים שנקבעה לרוכש מכשיר טלפון אינה מקובלת,
כי מכשירים מתיישנים הרבה יותר מהר, וטכנולוגיות חדשות מופיעות כל 1/2 שנה
2. החברה לא מאפשרת להחליף מכשיר בתוך תקופת ההתחייבות גם למכשיר אחר שהיה בשימוש
|
כספי |
סוג הנזק : |
יש לצמצם את תקופת ההתחייבות לשנה אחת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפניית. אנו מודים למר בורמן, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|