פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע לסטודנטים-פרסום כוזב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניגשתי היום לאחד ממרכזי השירות של orange בעקבות המבצע החדש לסטודנטים על שדרוג מכשיר ב-29 שקלים לחודש *36 חודשים למכשיר החדש מוטורולה e1000 .
התברר לי לעוגמת נפשי שיש כאן "מסלול מכשולים" כספי.
לפתע הודיעו לי שאומנם מדובר במכשיר שעלותו היא 29 שקלים לחודש *36 חודשים אך היות וזה מכשיר "הדור השלישי" (המצאה גאונית לגביית כסף נוסף מהלקוח), אני אצטרך לשלם סכום "פעוט" של 19.99 שקלים לחודש.
ובנוסף על מנת להיכנס לתכנית סטודנטים אני אצטרך שוב לשלם סכום נוסף של 9.99 שקלים לחודש.
בסופו של דבר מדובר בהטעיית הציבור כי לפתע במקום 29 שקלים לחודש מדובר ב-58 שקלים לחודש וזה מבלי לדבר אפילו דקה אחת.
כאשר דיברתי עם פקיד השירות על מנת לבטל את מבצע "הדור השלישי" שעלותו 19.99 שקלים נאמר לי שהדבר בלתי אפשרי.
הגעתי למסקנה אחת בעקבות המקרה המצער הזה - מנצלים אותנו ואנחנו עוד אומרים להם תודה.


עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אביב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה