פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קבוע של קו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הקו שלי מנותק מיוזמתי לשיחות יוצאות, אני משלמת על מכשיר פעם בחודש.
אין הגדרת אמצעי תשלום מכיוון שבעצם אין תשלום על הקו - רק על המכשיר.
אבל עדיין, פעם בחודש על בסיס קבוע, חברת אורנג' מנתקת את הקו לחלוטין, ככה שעל הצג מופיע "כרטיס סים לא רשום", ואי אפשר אפילו לקבל שיחות.
כל חודש אני מתקשרת, וכל חודש מבטיחים לי שזה יגמר.
עכשיו נותק הקו בסופ"ש, ואין עם מי לדבר.
קו זה משמש בתור קו עסקי לשיחות נכנסות מלקוחות, ופעם בחודש הם מקבלים הודעה שמנוי זה אינו קיים.
חוץ מאובדן לקוחות ואובדן אמינות עסקית מול אנשים, מדובר בטרטור שלוקח לפחות 3 שעות כל פעם עד שמחזירים את הקו בהבטחה שלא יקרה שוב.
כמובן שחברת אורנג' לא מוכנה לשלוח התחייבות כזו בכתב, לא משנה כמה פעמים ביקשתי.

כספי סוג הנזק :
סוף לטרטורים ושיפסיקו לחבר את הקו + התחייבות בכתב. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת מור על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה