פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת ונשנית בשני מכשירים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי אשתי ואני שידרגנו שני מכשירי נוקיה ישנים לטלפונים של מוטורולה, ואנחנו עדיין משלמים על השידרוג.
מאז, אחת לכמה חודשים הסוללה של המכשיר אינה מתפקדת, והיא מוחלפת במעבדה של החברה. עד היום ביצענו החלפה שכזו כבר ארבע פעמים. אולם מאחר ואחריות מכשיר הינה רק לשנה אחת, עכשיו לאחר שנה אין עם מי לדבר. למרות שכבר במהלך השנה היה ברור שהמכשירים אינם תקינים, ושהבעיה תחזור על עצמה, לא קיבלנו פתרון לטווח ארוך. מסתבר שהחברה מוכרת מכשירים לשנה אחת בלבד, אבל אינה מוכנה להודות בכך.
אנו סבורים שאחריות לשנה פירושה כיסוי תקלות חד פעמיות שאינם צפויות למשך שנה. אבל כשהמכשיר אינו תקין מיסודו, אינך יכול להסתתר מאחורי האחריות המוגבלת בזמן, אלא להודות שמכרת דבר לא תקין ולהחליף אותו.
אנו הצענו לחברה לתת לנו מכשירים אמינים יותר, ואנו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פוקס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה