פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שני מכשירים בני כחודשיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים שידרגתי לי ולאישתי לשני מכשירי סמסונג 855. כבר בשבוע הראשון המקשים במכשיר הראשון הפסיקו לפעול והמכשיר הוחלף למכשיר ממוחדש. לאחר שבוע נוסף התקלה חזרה על עצמה גם במכשיר השני, ניגשתי שוב לנקודת שירות ודרשתי שני מכשירים חדשים אך הם הסכימו להחליף לטלפון חדש רק את המכשיר שהתקלקל במסגרת השבוע הראשון ואילו את המכשיר השני רק תיקנו. מאז אני הולך וחוזר עם שני המכשירים לנקןודת השירות של אורנג'. מבזבז זמן עבודה יקר, פעם אחת גם חטפתי דוח כשהלכתי להוציא את המכשיר מתיקון. התקלות האחרונות הם שלא שומעים אותי באוזניה האישית עקב בעיה במכשיר אני נהג מונית והאוזניה היא אמצעי בעבודה שלי מיותר לציין שהבעיה במכשיר גרמה לי לנזק בעבודה ולחוסר נוחות (קניתי כ-5 אוזניות חדשות בהמלצת השירות של אורנג') שגם זה בזבוז כסף מיותר ובסף התברר שהתקלה במכשיר ושאינה ניתנת לתיקון והחליפו לי למכשיר ממוחדש. פחות משבוע אחרי המכשיר קופא לאחר שתי דקות של שימוש. בקיצור חודשיים אחרי שדרוג ואני משתמש רק במכשירים הישנים שלי.
בנוסף בכל פעם שמוחלף לי מכשיר אני מפסיד את כל התכנים שאני מוריד למכשיר ואת כל התמונות שנמצאות בו. אני כבר ממש מיואש ומיותר לציין שאני מאוד מאוכזב מחברה שחשבתי שהיא חברה טובה אבל לי היא לא הצליחה לתת מענה ראוי.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
אני מעוניין בכל הכסף שלי בחזרה עד השקל האחרון, אני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ואקנין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה