פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות של חברת אורנג' נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי החלפתי את כל המכשירים הניידים בבית (7 במספר) לחברת פלאפון אחרי שבחברת אורנ'ג שלמתי כל חודש חשבון שהגיע כמעט ל 2000 שקלים.
אחת מההטבות שקיבלתי מפלאפון היתה שמגיע לי החזר חודשי על המכשירים שאני עדיין משלמת לאורנ'ג, שליחת החשבון החודשי לא עזרה כיוון ששם לא רשום כמה חודשים נותרו או מתי קניתי אותם. לבקשת פלאפון ביקשתי מאורנ'ג מכתב המפרט את הנ"ל. קודם כל , המוקדן הכריח אותי להסביר לו מדוע אני עוזבת את החברה וניסה בכוח לדחוף לי מבצעים שונים, כמו כן הוא חקר מדוע אני צריכה כזה מכתב. הסברתי והסברתי אבל עד היום ,עברו כחודשיים ולא קיבלתי את המכתב המיוחל ולכן אינני מקבלת עדיין את ההחזר מחברת פלאפון בסך 122 שקלים לחודש.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת חן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה