פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונשנות במכשיר ויחס מחפיר נושא התלונה:
ירוחם קובי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר איספור תקלות חוזרות ונשנות במכשיר שלי, פניתי אתמול (20.11.2005) למרכז שירות לקוחות תלפיות ירושלים לצורך קבלת תיקון למכשיר.

בעת רישום התקלות במכשיר (כפתור הדלקה/ כיבוי אינו פעיל, סוללה פורקת מהר, ועוד מס' תקלות) נאמר לי ע"י הנציגה כי האחריות לסוללה הסתיימה ועל כן במקרה שמדובר בהחלפת סוללה יהיה עלי לשלם על כך.

הבהרתי לה כי לאחר אישור החלפת ערכה לפני מס' חודשים הגעתי לאותו מרכז שירות לקוחות ובמהלך ההחלפה הוכנסה לי סוללה שלא שייכת לי (מהערכה הישנה) ולא שייכת לערכה החדשה ולכן פניתי בזמנו למרכז השירות לקוחות הטלפוני והסברתי להם את הבעיה והובטח לי כי במהלך "שנה" כל תקלה שיש לי בסוללה תטופל.

הנציגה שאלה אותי באיזה תאריך זה היה ואמרתי לה שאני לא זוכר אבל זה רשום במחשב והיא יכולה לחפש את זה, לטענתה (ולטענת "אחראי משמרת" שגם דיברה איתי שם) הם לא יכולות לחפש בין כל הרישומים שמופיעים אצלי במחשב את השיחה הנ"ל כי אין להם זמן.

ביקשתי את המכשיר שלי ויצאתי...

התקשרתי לאחראי משמרת (בשם אוסמה) בשירות הלקוחות הטלפוני והבהרתי לו את הבעיה, לטענתו "עברתי על כל הרישומים ואין כלל שיחה כזו (המדברת על הסוללה)"

לאחר החלטה שלי שאני מתנתק מהחברה החלטתי בנוסף לנסות ולתקן כל מה שלא כרוך בהחלפת הסוללה ואז להתנתק מהחברה.

שוב נכנסתי למרכז שירות וביקשתי שיכניסו את המכשיר לתיקון אך שלא יעדכנו תוכנה או יצרבו אותו וימחקו את החומר מכיוון שבעבר עשו לי את זה הרבה ואני לא מעוניין בכך מכיוון שיש לי הרבה חומר חשוב במכשיר.

לאחר מס' דקות יצאה אלי הנציגה ואמרה בשם הטכנאי שאי אפשר לתקן את המכשיר ללא מחיקה כי הוא לא נדלק ואי אפשר לעשות גיבוי.

אמרתי לה שאני לא מעוניין במחיקה והיא הוציאה לי את המכשיר ואמרה עכשיו הוא כן הצליח להדליק אותו כשהכנסנו את הסים ניסיתי להדליק ולא הלך לי ואז שמתי לב כי כל הכפתור של ההדלקה קרוע!!!

כמה שניסיתי להדליק את המכשיר לא הצלחתי.

לאחר מס' דקות גיליתי לתדהמתי שהבטריה שיש במכשיר אינה הבטריה שלי!!!

כשניגשתי לנציגה היא פנתה לטכנאי ןהוא טען שזו הבטריה שלי רק לאחר שהתעקשתי הוא "מצא" את הבטריה המקורית שלי!

ואני שואל איפה האמינות של הטכנאים שלכם?

איפה המקצועיות?

כבר 3!!! פעמים מחקו לי את התוכן במכשיר ללא כל סיבה (וזה הוכח).

זה השירות שאני מקבל על תשלום של 94!! ש"ח על מכשיר ועוד סכום לא מבוטל על ביטוח?

האם אני באמת אמור להגיע כל חודש למרכז שירות (לפעמים בגלל אילוצי זמן אני נשאר עם בעיה במכשיר יותר מחודש)?

האם אני אמור להיות עם מכשיר שיותר ממה שאני נהנה ממנו אני מטפל בו?

ולעניין הסוללה:

כאשר עשו לי את החלפת הערכה הנציגים שלכם עשו טעות והחליפו לי את הסוללה לסוללה ישנה!!

על הסוללה שניתנה לי היה מדבקה "האחריות בתוקף עד- 01/05" שזה אומר שאני קיבלתי סוללה שהייתה כבר בשימוש שבעה חודשים!!!

נציגה שלכם עשתה לי חשבון אתמול שאומר שאם אחריות אצלכם היא לחצי שנה אז אני סחבתי עם הסוללה 9 חודשים אז זה כאילו עברתי את התקופה של האחריות+ 3 חודשים אבל החישוב הוא לא נכון כי אני קיבלתי סוללה משומשת!!!

לא מקובל עלי בכלל התשובות שלכם מדובר בזילות בכבוד לקוח ופשוט לעשות צחוק מלקוח.

למותר לציין כי בעבר הייתי עוד מס' רב של פעמים במרכזי שירות לצורך תיקונים כאלו ואחרים ונגרמו לי נזקים רבים כתוצאה מכך שהטכנאים התעסקו בנקודות שלא היו אמורים להתעסק בהם במכשיר.

כל הגעה למרכז שירות כרוכה בזמן של הנסיעה+ הוצאות נסיעה וכן בזמן המתנה רב ומיותר!!!
+ כספי+ זמן סוג הנזק :
אני דורש טיפול ממשי בבעיה... פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ירוחם על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה