פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בתיקון מכשיר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר עם בעיות קליטה היה בתיקון כבר פעמיים על אותה בעיה, מדוע אני צריך להפסיד יום עבודה ולהגיע בפעם השלישית למעבדה או לחלופין לשלם דמי משלוח. אני שילמתי כבר פעמים בזמן וכסף על תיקון שלא בוצע כראוי. (לציין כי אני התפשרתי ולא דרשתי פיצוי על עוגמת נפש ולהחלפה למכשיר חדש). הוצע לי לשלם עלהמשלוח(103 ש"ח) בתמורה לזמן אוויר - לא מקובל עלי.
כספי סוג הנזק :
שאורנג' תשלח לי על "חשבונה" את המכשיר החלופי. ללא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מיירס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה