פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר דור שלישי עם המון בעיות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש פברואר קניתי מכשיר LG בדור השלישי ומאז יש לי רק בעיות עם המכשיר.
אין ספור פעמים פניתי לשירות הלקוחות והגעתי כמה פעמים לעמדות שירות אך לא נמצא לי פתרון.
המכשיר הופך ללא זמין הרבה פעמים מבלי שאפשר לראות את זה על הצג ורק כאשר אני מכבה אותו ומדליקה שוב הוא חוזר לעבוד לפעמים הוא סתם מאבד קליטה ושוב אני נאלצת לכבות והלדליק. בפעמים אחרות פשוט נכבה המסך והמכשיר לא נדלק שוב עד שאני מוציאה את הבטריה ומכניסה. פעם אחת גם זה לא עזר ובעמדת שירות החליפו לי בטריה ואת הלוח של המכשיר. שעה אחרי זה
זה קרה שוב. ובנוסף לכל זה, גם הבטריה נגמרת במהירות אפילו כשלא נעשה שימוש במכשיר בכלל. עשו לי עדכון גירסא למכשיר, איפוס, החליפו כרטים SIM, החליפו בטריה, החליפו את כל הבפנים של המכשיר ושום דבר לא עוזר. אני רוצה פתרון אמיתי לבעיה.
בתודה מראש
ענבל

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה